رشد مشترکان ایکس باکس گیم پس در سال جاری کاهشی بوده است

رشد مشترکان ایکس باکس گیم پس در سال جاری کاهشی بوده است

به گزارش ساویس‌گیم و به نقل از مایکروسافت، رشد ایکس باکس گیم پس در سال 2021 کاهشی بوده است. رشد ایکس باکس گیم پس در سال 2021 حدود 37.5% بوده است. این در حالی است که این مقدار طبق هدف‌گذاری مایکروسافت می‌بایست 47.8% می‌بود. رشد ایکس باکس گیم پس در سال گذشته 86% بوده است و از هدف‌گذاری 71% ردموندی‌ها فراتر بوده است.

این به چه معناست؟ این آمارها نشان دهنده‌ی کند شدن رشد ایکس باکس گیم پس در سال جاری می‌باشند. دلایل مختلفی برای این مهم وجود دارد. ولی شاید مهم‌ترین آن‌ها کمبود عناوین انحصاری در سال جاری بوده باشد.

رشد مشترکان ایکس باکس گیم پس در سال جاری کاهشی بوده است

البته سال جاری هنوز به پایان نرسیده است و عناوين Halo Infinite و Forza Horizon 5 مدتی با عرضه فاصله دارند. بدون شک عرضه‌ی این بازی‌های بزرگ اقبال به این سرویس اشتراکی را افزایش خواهد داد.

میزان رشد ایکس باکس گیم پس معیار مهمی برای تشخیص پیشرفت ردموندی‌ها می‌باشد. در صورت رسیدن به هدف‌گذاری، استودیوهای داخلی مایکروسافت پاداش دریافت می‌کنند. در نتیجه تلاش برای پیشرفت این سرویس به اولویت اول ردموندی‌ها بدل شده است.

رشد مشترکان ایکس باکس گیم پس در سال جاری کاهشی بوده است

همه‌ی بازی‌های انحصاری مایکروسافت از روز اول روی ایکس باکس گیم پس عرضه خواهند شد. باید دید در ادامه اقبال به این سرویس چگونه خواهد بود.

نظر شما در خصوص ایکس باکس گیم پس چیست؟ مشترک این سرویس پرطرفدار هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها