چرا اکنون بهترین زمان برای معرفی دنباله‌ی Death Stranding است؟

چرا اکنون بهترین زمان برای معرفی دنباله‌ی Death Stranding است؟

با توجه به نزدیک بودن عرضه‌ی Death Stranding: Director’s Cut طرفداران احتمالاً انتظار معرفی دنباله‌ی بازی را نداشته باشند. اما به لطف صحبت‌های اخیر نورمن ریداس ستاره‌ی اصلی دث استرندینگ، ظاهراً دنباله‌ی بازی در دست ساخت قرار دارد و در آینده‌ی نزدیک عرضه خواهد شد.

نکته‌ی مهم در خصوص اظهارنظر نورمن ریداس این است که وی مطمئن نیست که در دنباله‌ی بازی حضور داشته باشد. به عبارتی هنوز مشخص نیست که این دنباله به سم پورتر خواهد پرداخت یا خیر.

با توجه به دو پهلو بودن صحبت‌های نورمن ریداس این‌طور به نظر می‌رسد که روند ساخت دنباله‌ی Death Stranding در مراحل اولیه‌ی تولید قرار دارد. اما با توجه به این‌که بازی نخست در مراحل اولیه‌ی تولید معرفی شد، هیچ بعید نیست که این اتفاق برای Death Stranding 2 نیز رخ دهد.

چرا اکنون بهترین زمان برای معرفی دنباله‌ی Death Stranding است؟

برنامه‌ی زمانی عرضه‌ی عناوین پلی استیشن

عرضه‌ی Death Stranding: Director’s Cut توجهات را دگرباره معطوف کوجیما و دنیای پساآخرالزمانی دث استرندینگ کرده است. علیرغم بحث ریمستر شدن بازی برای PS5، طرفداران مشتاقانه منتظر پروژه‌ی بعدی این نابغه‌ی ژاپنی هستند.

با تمام این اوصاف اکنون بهترین زمان برای رونمایی از پروژه‌ی آینده‌ی Kojima Productions می‌باشد. از طرفی هم ما شیطنت‌های کوجیما را با Abandoned داریم. اگر اکنون معرفی انجام دهند تمام این حقه بازی‌ها رخت بر خواهند بست.

چرا اکنون بهترین زمان برای معرفی دنباله‌ی Death Stranding است؟

در اکوسیستم پلی استیشن نیز اخیراََ طوفانی از نارضایتی به راه افتاده است که از معرفی نشدن بازی جدید گلایه دارند. معرفی Death Stranding 2 می‌تواند این طوفان را قدری آرام کند. خود سونی نیز حرفی نمی‌زند و فعلاً تمرکز روی دنباله‌ی God of War، Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 قرار گرفته است.

پس از 2022 برنامه‌ی سونی می‌بایست با بازی‌های جدید پر شود. بازی‌هایی که استودیوهای داخلی سونی سخت مشغول توسعه‌ی آن‌ها هستند. رونمایی از Death Stranding 2 می‌تواند قوت قلبی به طرفداران دهد که نگران آینده‌ی پلی استیشن نباشند.

چرا اکنون بهترین زمان برای معرفی دنباله‌ی Death Stranding است؟

مراسم زیاد است و ابتکار عمل دست سونی

سونی با غیبت در E3 و Gamescom دست خود را برای ارائه‌ی مراسمات ویژه باز گذاشته است. مراسم PS5 Showcase که قرار است در تاریخ 19 شهریور ماه ساعت 30 دقیقه‌ی بامداد برگذار شود بهترین مکان برای رونمایی از بازی‌های جدید از جمله دث استرندینگ 2 است.

اگر کوجیما علاقه‌ای به معرفی بازی در مراسم سونی نداشته باشد، انتخاب‌های دیگری هم وجود دارد. همه از رابطه‌ی نزدیک کوجیما و جف کیلی مجری سرشناس The Game Awards خبر دارند. احتمال معرفی بازی در ماه دسامبر دور از انتظار نیست. از طرفی آن مراسم فرصت مناسبی است که کوجیما از بازی شایعه شده برای ایکس‌ باکس نیز رونمایی به عمل آورد و با این کار با یک تیر دو نشان بزند.

چرا اکنون بهترین زمان برای معرفی دنباله‌ی Death Stranding است؟

فرصت ویژه‌ی بازاریابی Death Stranding: Director’s Cut

کوجیما عاشق مراسمات بزرگ است، این موضوع را همه می‌دانند. اما عرضه‌ی Death Stranding: Director’s Cut نیز فرصت مناسبی است تا بازی آینده‌ی خود را به نوعی تبلیغ کند. این موضوع جدیدی نیست که عناوین پلی استیشن در بازعرضه‌ی خود عناوین آینده را معرفی کنند.

در دوران PS3 سونی سه‌گانه‌ی Sly Cooper را عرضه کرد و از همین طریق در دست ساخت بودن Sly 4 را نیز اعلام کرد. ناتی داگ نیز محتوای Uncharted 4 را در بخش چندنفره‌ی کالکشن آنچارتد تبلیغ کرد.

بنابراین بازی‌بازان Death Stranding: Director’s Cut باید حسابی حواس خود را جمع کنند تا شاید بتوانند اشارات به بازی بعدی را کشف کنند.

بازی Death Stranding: Director’s Cut در تاریخ 2 مهرماه برای PS5 عرضه خواهد شد.

خب عزیزان برای معرفی Death Stranding 2 مشتاق هستید و یا بازی جدیدی را ترجیح می‌دهید؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها