حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بتلفیلد v به علاوه‌ی آموزش

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بتلفیلد v به علاوه‌ی آموزش

بازی بتلفیلد v داستانی تخیلی از جنگ جهانی دوم را تعریف می‌کند. داستانی که ما را با زنان کماندو و همه فن حریفی آشنا می‌کند که جبهه‌ی جنگ تا کنون به خود ندیده است. این‌که آیا هدف EA از ارائه‌ی این داستان بازگو کردن وقایع جنگ جهانی دوم در زمین و یا سایر کرات بوده است هنوز مشخص نیست! به هر حال داستان محیرالعقول این بازی را کنار که بگذاریم بخش چندنفره و گان‌پلی بازی انصافاً خوب کار شده است. اگر قصد تجربه‌ی بازی بتلفیلد v را دارید با ساویس‌گیم همراه شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Battlefield V

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 1050
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-6600K
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 و Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Battlefield V

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 12 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 1060
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-4790
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بتلفیلد v به علاوه‌ی آموزش

آیا من می‌توانم بازی بتلفیلد v را اجرا کنم؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بتلفیلد 5 به پردازنده‌ی Intel Core i5-6600K یا هم سطح آن نیاز خواهد داشت. سازندگان استفاده‌ی از Intel Core i7-4790 را برای عملکرد بهتر پیشنهاد داده‌اند. چنان‌چه شما حداقل کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 را داشته باشید، قادر به تجربه‌ی این بازی خواهید بود. اما برای بهره‌مندی از حداکثر کیفیت بازی می‌بایست از NVIDIA GeForce GTX 1060 استفاده کنید. حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی بتلفیلد v حداقل 8 گیگابایت و برای حالت ایده‌آل 12 گیگابایت می‌باشد. فضای ذخیره‌سازی این بازی نیز 50 گیگابایت خواهد بود. شایان ذکر است که سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Battlefield 5 Armageddon نیز همین می‌باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بتلفیلد v به علاوه‌ی آموزش

راهنمای تنظیمات بازی بتلفیلد v برای داشتن بیش‌ترین نرخ فریم

با این‌که بازی بتلفیلد 5 دارای بخش داستانی و تک‌نفره هم هست، ولی بیایید رو راست باشیم بتلفیلد همیشه داستان به درد نخور و ضعیفی را ارائه داده است. در حقیقت اکثر طرفداران این بازی برای بخش چندنفره آن را تهیه می‌کنند. در چنین عناوینی نرخ فریم و پایداری اصلی‌ترین نکته هستند و یک لحظه افت فریم ممکن است با باخت شما همراه شود. بنابراین با ساویس‌گیم همراه باشید تا مثل همیشه آموزش بخش تنظیمات را برای شما ارائه دهد.

  • قبل از هر چیز دایرکت ایکس 12 را غیرفعال کنید. این گزینه در حال حاضر جز دردسر هیچ مزیتی ندارد.
  • وضوح تصویر یا رزولوشن بازی را اندکی کاهش دهید. کاهش 10 تا 20 درصدی هم نرخ فریم بهتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد و هم این‌که کیفیت تصویر مطلوب خواهد ماند.
  • گزینه‌های effects quality, anti-aliasing, light quality و texture filtering را دستکاری کنید. با توجه به توان سیستم خودتان آن‌ها را کاهش یا کلاََ غیرفعال کنید.
  • اگر باز هم هنگام تجربه‌ی بازی با مشکل مواجه شدید، گزینه‌های texture quality, undergrowth quality, mesh quality و terrain quality را کاهش دهید. این مهم کیفیت بازی را کاهش خواهد داد ولی نرخ فریم را فوق‌العاده افزایش می‌دهد. همچنین اگر کارت گرافیک شما کم‌تر از 2 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی (VRAM) داشت. گزینه‌ی GPU Memory Restriction را روشن کنید تا فشار زیادی به کارت گرافیک وارد نشود.

امیدوارم از تجربه‌ی این بازی لذت ببرید دوستان. اگر سؤالی داشتید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها