تماشا کنید: رونمایی از بازی جذاب BloodRayne Betrayal: Fresh Bites

تماشا کنید: رونمایی از بازی جذاب BloodRayne Betrayal: Fresh Bites

به گزارش ساویس‌گیم، Ziggurat Interactive و WayForward در جدیدترین اطلاعيه خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی BloodRayne Betrayal: Fresh Bites برای پلتفرم‌های جدید می‌دهند. پلتفرم‌های مقصد بازی PC, PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One و Nintendo Switch می‌باشند.

این بازی هک اند اسلش 2بعدی قرار است در تابستان عرضه شود و صداپیشگان اصلی برای ایفای نقش بازگشته‌اند. لارا بیلی در نقش راینه و تروی بیکر در نقش کاگان ایفای نقش خواهند کرد. بازی مذکور به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود و نسخه‌ی محدود فیزیکی نیز توسط Limited Run Games عرضه خواهد شد.

این بازی نخست در سال 2011 عرضه شده بود و مورد استقبال قرار گرفته بود. بازی BloodRayne Betrayal: Fresh Bites گیم پلی هک اند اسلش چالشی و سخت را برای طرفداران ارائه می‌دهد و با گرافیک ارتقاء یافته لذت آن دو چندان شده است. همچنین سازندگان برای بالا بردن کیفیت کار از صداپیشگان حرفه‌ای همچون لارا بیلی و تروی بیکر استفاده شده است. این در حالی است که نسخه‌ی اصلی فاقد صداگذاری بود.

شما می‌توانید برای آشنا شدن با محیط بازی تریلر آن را تماشا کنید و بیشتر با سری BloodRayne آشنایی پیدا کنید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها