نینتندو: Bayonetta 3 کماکان در دست ساخت قرار دارد

نینتندو: Bayonetta 3 کماکان در دست ساخت قرار دارد

به گزارش ساویس‌گیم، Bayonetta 3 در سال 2017 معرفی شد و از آن تاریخ به بعد هیچ خبری درباره‌ی بازی ارائه نشد. به جز این‌که بازی کماکان در دست توسعه قرار دارد.

هیدکی کامیا پیش از این به طرفداران توصیه کرده بود که Bayonetta 3 را فراموش کنند! با این کار هر خبر جدیدی که از بازی رسد برای آن‌ها هیجان‌انگیز خواهد بود. اما عدم حضور بازی در E3 2021 باز هم صبر طرفداران را لبریز کرد.

انتظار می‌رفت که در نمایش اخیر شاهد تریلر جدیدی از بازی باشیم، اما این اتفاق رخ نداد و طبیعی بود که سؤالات زیادی روانه‌ی نینتندو شوند. در جدیدترین پرسش و پاسخ نینتندو باز هم مواضع قبلی را گوشزد کرد.

PlatinumGames Bayonettaنینتندو در خصوص Bayonetta 3 گفت: بازی کماکان در دست توسعه قرار دارد و همه چیز به خوبی پیش می‌رود. دلیل حضور نداشتن بازی در نمایش اخیر این بود که نمایش بازی آماده نبود. قاعدتاً در صورت آماده شدن بازی ما اطلاعات بیش‌تری را ارائه خواهیم داد.

امیدواریم که نینتندو یا پلاتینیوم گیمز در آینده‌ی نزدیک تریلر جدیدی از این بازی مورد انتظار ارائه دهند. نظر شما چیست؟ برای تریلر جدید Bayonetta 3 هیجان‌زده هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها