نقد و بررسی بازی Skate City؛ یک اسکیت سواری لذت‌بخش

نقد و بررسی بازی Skate City؛ یک اسکیت سواری لذت‌بخش

اسکیت سواری ورزش سختی است. تعداد افرادی که به تجربه‌ی فیزیکی آن ترغیب می‌شوند بسیار اندک هستند. چرا که نیاز به تسلط نسبتاََ بالایی دارد و به راحتی می‌توانید خودتان را در آن درب و داغان کنید! اما بدون شک تجربه‌ی مجازی آن بسیار دلچسب است و لذت فراوانی دارد. احتمالاً شما هم با این حرف موافق باشید. اگر موافقید پس در ادامه با من همراه باشید تا بازی Skate City را بررسی کنیم.

بازی Skate City همانطور که از اسمش مشخص است یک هدف بیش‌تر ندارد و آن هم اسکیت سواری است. شما به شهرهای مختلف سر خواهید زد و اسکیت سواری می‌کنید. این بازی ساخته‌ی Agens می‌باشد و توسط Snowman ابتدا برای اپل آرکید نشر داده شد و در ادامه راهی سایر پلتفرم‌ها شد.

نقد و بررسی بازی Skate City؛ یک اسکیت سواری لذت‌بخش

از جمله شهرهایی که در Skate City به آن‌ها سر خواهیم زد می‌شود به لس‌آنجلس، بارسلون و اوسلو اشاره کرد. هر شهر فضای مخصوص به خود را دارد و از موسیقی گرفته تا موانع تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد. البته ای کاش سازندگان شهرهای بیش‌تری را در بازی قرار می‌دادند.

هر شهر در Skate City چالش‌های مربوط به خود را دارد و البته یک حالت بی پایان هم هست که صرفاً برای لذت بردن از بازی تعبیه شده است. شما با انجام چالش‌ها و حرکات نمایشی امتیاز به دست خواهید آورد و به کمک آن لباس، تجهیزات و شهرهای جدید را بازگشایی می‌کنید.

نقد و بررسی بازی Skate City؛ یک اسکیت سواری لذت‌بخش

چالش‌های بازی Skate City اندکی سخت هستند. برخی چالش‌ها تنوع جالبی دارند مانند فرار کردن از دست پلیس یا برخورد نکردن به عابران و غیره. سایر چالش‌ها هم شامل کارهای روتین اسکیت سواری هستند که باید حرکات مختلف را انجام دهید و امتیاز کسب کنید.

چالش‌های بازی بهترین بخش آن هستند، جدای از سختی که به آن اشاره کردیم تجربه‌ی دلچسبی را فراهم آورده‌اند. اما متأسفانه خیلی زود تکراری می‌شوند. البته خود بازی هم نسبتاََ کوتاه است و این مورد نمی‌تواند خیلی معضلی به وجود آورد. در حقیقت Skate City مناسب اوقات فراغت کوتاه مدت است. به عنوان مثال هنگامی که در مترو هستید یا منتظر اتوبوس نشسته‌اید.

موسیقی Skate City حقیقتاً فراتر از انتظار من بود. برای یک بازی در این سطح واقعاً این موسیقی شنیدنی جای تقدیر دارد. همچنین طراحی انیمیشن‌های بازی هم قابل قبول و استاندارد هستند.

با توجه به کیفیت بازی که گرافیک پر زرق و برقی هم ندارد، از بابت روان اجرا شدن خیالتان راحت باشد. Skate City در بخش فنی کاملاً سربلند است و مشکل خاصی در این زمینه مشاهده نشد.

گیم پلی بازی برای عنوانی در این سبک قابل قبول است و نمی‌شود خرده‌ای به آن گرفت. تمام استاندارهای عناوین مشابه در این بازی هم رعایت شده است و کم کاستی وجود ندارد. فقط این‌که برای هماهنگ شدن با کنترل بازی باید اندکی صبور باشید. چرا که بخاطر ماهیت آن نیاز است هم‌زمان چندین دکمه را فشار دهید و آنالوگ‌ها را به این طرف و آن طرف حرکت دهید.

درست است که Skate City مشابه بازی‌های هم سبک است و چیز جدیدی ارائه نداده است، ولی با این حال هنوز هم ارزش تجربه دارد. به خصوص اگر به اسکیت سواری علاقه داشته باشید این بازی می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

امتیاز ساویس‌گیم: 8 از 10

 

FINAL VERDICT

It is true that Skate City is similar to games of the same genre and does not offer anything new, but it is still worth the experience. This game can be enjoyable for you, especially if you are interested in skating

SavisGame Score: 8 out of 10

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها