بازی Sonic Rangers یک عنوان جهان باز و با الهام از فرانچایز زلدا خواهد بود

بازی Sonic Rangers یک عنوان جهان باز و با الهام از فرانچایز زلدا خواهد بود

به گزارش ساویس‌گیم، دیروز سگا از بازی جدید سونیک رونمایی کرد. عنوانی که نامی برای آن مشخص نشد و فقط بازه‌ی زمانی عرضه که 2022 خواهد بود، مشخص شد.

هیچ گیم پلی یا نمایش به خصوصی از بازی ارائه نشد و طرفداران کاملاََ گیج شده بودند. حال مشخص شده است که این بازی Sonic Rangers نام خواهد داشت. Sonic Rangers قرار است عنوانی جهان‌باز با الهام از The Legend of Zelda: Breath of the Wild باشد.

بدون شک در صورت تحقق این امر با یک بازی فوق‌العاده‌ که طرفداران مدت‌ها منتظر آن هستند روبه‌رو خواهیم بود. البته متأسفانه این اطلاعات در حال حاضر به تأیید رسمی سگا نرسیده‌اند و باید تا آن زمان دندان بر جگر بگذاریم.

جالب است بدانید که این اطلاعات پیش‌تر برای اصحاب رسانه ارسال شده بود ولی نام بازی را اعلام نکرده بودند و به Sonic 2022 بسنده کرده بودند. این احتمال که Sonic Rangers همان سونیک 2022 سابق باشد بسیار زیاد است. و با توجه به این مهم اطلاعات ارائه شده توسط منابع داخلی هم صحت خواهند داشت.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی Sonic Rangers مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها