تحلیل نمایش جذاب بازی Horizon Forbidden West

تحلیل نمایش جذاب بازی Horizon Forbidden West

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Horizon Forbidden West یکی از عناوین مورد انتظار کنسول‌های پلی‌استیشن است که گوریلا گیمز و سونی اطلاعات زیادی از آن ارائه نداده بودند. حال بالأخره شاهد نمایش 20 دقیقه‌ای از بازی بودیم که 14 دقیقه‌ی آن گیم پلی ناب بازی بود که روی PS5 اجرا می‌شد.

در این تریلر ما الوی را داریم که در منطقه‌ای استوایی بنا شده در سان فرانسیسکو، به دنبال دوست خود که ربوده شده است می‌گردد. افرادی که دوست او را ربوده‌اند سوار بر روبات‌هایی تمساح مانند و فیل مانند هستند. اما الوی هم در Horizon Forbidden West دوز و کلک خود را به همراه دارد. از قلابی که او را به زن عنکبوتی تبدیل می‌کند بگیر تا سپری که قابلیت پرواز را به او می‌دهد و البته زیرآبی رفتن.

الوی در این تریلر دشمنان را مانند The Last of Us Part 2 سلاخی می‌کند و در نهایت شاهد یک مبارزه با غولآخر جذاب هستیم. انیمیشن‌ها و کیفیت بازی فوق‌العاده چشم‌نواز هستند و خیره‌کننده. بهتر است من دیگر پرچانگی نکنم و خودتان تریلر را در پائین مشاهده بفرمائید:

 

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

نگاهی داشته باشیم به توضیحات رسمی بازی Horizon Forbidden West:

با دشمنان بزرگ‌تر و عجیب‌تر مبارزه کنید، قلمروهای دور را کاوش کنید و با قبیله‌های جذاب جهان هورایزون تعامل کنید. جهان در خطر نابودی است و بلایای آب‌وهوایی بشر را در معرض انقراض قرار داده است. ماشین‌های مهاجم حمله می‌کنند و کسی علتش را نمی‌داند.

این بر عهده‌ی الوی است که تعادل را به این جهان بازگرداند و دنیا را از شر این خطرات رهایی بخشد. در این راستا او باید رازها را برملا کند، برای خود کمک جور کند و با قبیله‌های مختلف ارتباط بگیرد. و در همه‌ی این کارها باید از دشمن ناشناخته‌ی خود یک قدم جلوتر باشد.

بازی Horizon Forbidden West قرار است برای پلتفرم‌های PS5 و PS4 عرضه شود. تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها