مایکروسافت پشت پرده‌ی دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز قرار دارد

مایکروسافت پشت پرده‌ی دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز قرار دارد

به گزارش ساویس‌گیم، دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز همه را به ستوه آورده است. چندی پیش هم نینتندو و سونی خواستار این شدند که قاضی دادگاه مانع از افشای مدارک داخلی مربوط به آن‌ها شود. حال اپل ادعای جالبی کرده است.

اپل می‌گوید مایکروسافت در پشت پرده‌ی این ماجراها قرار دارد. به نوعی دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز زیر سر ردموندی‌ها می‌باشد. اپل از این رو این ادعا را می‌کند که چندین کارمند سابق مایکروسافت بر علیه اپل در دادگاه شهادت داده‌اند. از جمله خانم Lori Wright مدیر اجرایی ایکس باکس که به نفع اپیک در دادگاه شهادت داد.

از این رو اینطور به نظر می‌رسد که ماجرا از ابتدا به مایکروسافت مربوط بوده است. ولی آن‌ها برای این‌که واکنش افکار عمومی را بسنجند و نظر دادگاه را جویا شوند اپیک گیمز را به جلو فرستاده‌اند و خود در پشت پرده از آن‌ها حمایت می‌کنند.

اپل واقعاً ادعای جالب توجهی انجام داده است. امروز هم قرار است تیم کوک به دادگاه اظهار شود و توضیحاتی را ارائه دهد. دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز روز به روز به جاهای باریکی کشیده می‌شود و انتظار روزهای جنجالی‌تری در آینده می‌رود.

برای آن دسته از عزیزانی که در جزئیات دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز نیستند باید خاطر نشان کنیم که این شکایت‌ها به قوانین و مقررات سفت و سخت App Store برمی‌گردد.

نظر شما چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها