هجوم رسانه‌ها به یوبیسافت؛ ماجرای Assassin’s Creed Sisterhood چیست؟

هجوم رسانه‌ها به یوبیسافت؛ ماجرای Assassin's Creed Sisterhood چیست؟

به گزارش ساویس‌گیم، Assassin’s Creed Sisterhood شارلاتان بازی جدید فعالان SJW. ماجرا برمی‌گردد به تابستان سال گذشته، جایی که هجمه‌های وسیعی گریبان شرکت بزرگ فرانسوی، یوبیسافت را گرفت.

کارمندان سابق و فعلی ادعا می‌کردند که محیط کاری این شرکت فرانسوی با تبعیض جنسیتی روبه‌روست. تبعیضی که شرایط کاری را مسموم کرده است و جلوی پیشرفت را گرفته است. در اقدامی شتابزده یوبیسافت اقدام به اخراج چندین بازی‌ساز ارشد خود را گرفت. از جمله میشل انسل بازی‌ساز بزرگ که سر جنجال‌های بی‌خود از کار برکنار شد.

یوبیسافت در ادامه قول داد که شرایط را بررسی کند و اوضاع را بهبود بخشد. اما ظاهراً فعالان SJW قصد نداشتند این جنجال به خوبی و خوشی پایان یابد. عده‌ای که کاسه‌ی داغ‌تر از آش شده بودند اقدام به راه‌اندازی جنبش Assassin’s Creed Sisterhood زدند. جنبش زردی که به ظاهر اهداف خیرخواهانه را دنبال می‌کند ولی در باطن بیشتر قصد سیاه‌نمایی دارد.

گزارش‌هایی هم ارائه شده بود که یوبیسافت علاقه‌ای به استفاده از شخصیت‌های مؤنث در بازی‌ها ندارد. شخصیت اصلی Assassin’s Creed Odyssey قرار بود فقط کاساندرا باشد و الکسیوس در لحظات آخر به اجبار اضافه شده بود. که احتمالاً شخصیت نچسب آن هم ناشی از همین بوده است. صحت و سقم این گزارش البته از سوی یوبیسافت مشخص نشده است.

جنبش زرد Assassin’s Creed Sisterhood در پی این است که استفاده از شخصیت‌های مؤنث را در فرانچایز اساسین کرید افزایش دهد. به نوعی یا شرکت فرانسوی باید تن به این اراجیف بدهد و یا این‌که مورد هجمه و اتهام رسانه‌های زرد قرار گیرد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ جنبش‌های زرد و مریض Assassin’s Creed Sisterhood را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها