جیسون شرایر: Starfield فاصله‌ی زیادی تا عرضه شدن دارد

اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Starfield به علاوه‌ی تاریخ احتمالی عرضه‌

به گزارش ساویس‌گیم، Starfield در صدر اخبار قرار گرفته است. تصاویر زیادی از نسخه‌ی 2018 بازی به بیرون درز کرده است. برخی می‌گویند بازی تکمیل شده است و برخی نیز می‌گویند تا سال 2022 نباید منتظر آن بود.

جیسون شرایر می‌گوید با توجه به وضعیت همه‌گیری جهانی ویروس، تا زمانی که بازی را روی دستگاه دانلود نکرده‌اید، تاریخ عرضه معنا ندارد. و هر لحظه امکان جابه‌جا شدن آن هست. بازی Starfield طبق شنیده‌ها در مراسم E3 2021 حاضر خواهد بود. ولی تا تکمیل و عرضه شدن فاصله‌ی زیادی دارد.

جیسون می‌گوید تیم اصلی بتزدا روی Fallout 76 کار می‌کردند. کار اصلی روی Starfield از سال 2019 آغاز شده است. شایعات عرضه‌ی بازی در 2020 و حتی سال جاری کاملاََ خنده‌دار است. این بازی هنوز آماده نیست.

با توجه به این صحبت‌ها می‌شود گفت که رسماً عرضه‌ی بازی به سال آینده موکول شده است. علیرغم این‌که مایکروسافت علاقه‌ی زیادی داشت که در تعطیلات سال آینده خیلی پرقدرت شروع کند، بعید است غالب بازی‌های در دست تولید به آن تاریخ برسند. یکی از عناوینی که امید زیادی به آن می‌رفت هم همین Starfield بود. که با این اوصاف از گردونه خارج شد.

فاصله‌ی زیادی با مراسم E3 2021 نداریم. باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها