تاریخ عرضه‌ی بازی Saints Row: The Third Remastered برای استیم مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی بازی Saints Row: The Third Remastered برای استیم مشخص شد

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Saints Row: The Third Remastered تقریباً یک سال پیش عرضه شد. این نسخه تجربه‌ی دلچسب‌تر و امروزی‌تری را برای عاشقان بازی‌های جهان‌باز ارائه داد. روی PC این بازی در انحصار Epic Games Store بود. اگر شما برای عرضه‌ی آن روی استیم لحظه شماری می‌کردید، ما خبر خوشی برایتان داریم.

بازی Saints Row: The Third Remastered قرار است در تاریخ 1 خردادماه برای استیم عرضه شود. یعنی دقیقاََ یک سال پس از عرضه شدن روی Epic Games Store. این موضوع بدین معناست که مدت زمان انحصار آن روی پلتفرم مذکور به پایان رسیده است.

و اما در خصوص آینده‌ی سری، THQ Nordic در سال 2019 خبر داد که Saints Row 5 در دست توسعه قرار دارد. طبق معمول وظيفه‌ی ساخت آن هم بر عهده‌ی استودیوی Volition می‌باشد. اما متأسفانه در طول این سال‌ها هیچ خبری از بازی نبوده است. با توجه به نزدیک بودن مراسم E3 2021، امید می‌رود که شاهد رونمایی از این بازی باشیم. البته این بیشتر به آرزو می‌ماند تا یک خبر رسمی.

بازی Saints Row: The Third Remastered هم‌اکنون برای PS4, Xbox One و PC در دسترس است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ از طرفداران مجموعه‌ی Saints Row هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها