کونامی اعلام کرد که در E3 2021 حضور نخواهد داشت؛ چندین پروژه در دست ساخت

کونامی اعلام کرد که در E3 2021 حضور نخواهد داشت؛ چندین پروژه در دست ساخت

به گزارش ساویس‌گیم، کونامی اعلام کرد که قادر به حضور در E3 نیستند. این نمایشگاه با زمان‌بندی آن‌ها جور در نمی‌آید و چیزی برای نمایش نخواهند داشت. اما غول ژاپنی تضمین داد که پروژه‌های اصلی به سختی در حال توسعه هستند. و قول به‌روزرسانی در ماه‌های آینده را داد.

برگزار کنندگان E3 هم در واکنش به کونامی گفتند: ما از تصمیم کونامی به عنوان یکی از شرکای ما حمایت می‌کنیم. ما مشتاق نمایش‌های آن‌ها در آینده‌ی نزدیک هستیم و امیدوار به بازگشتشان در E3 2022 می‌باشیم.

تنها بازی بزرگی که می‌دانیم در دست توسعه قرار دارد PES 22 می‌باشد. که کونامی سال گذشته آن را رونمایی کرده بود. هیچ‌گونه معرفی رسمی دیگری از جانب این شرکت باسابقه صورت نگرفته است. با این حال این جمله که “عناوین اصلی در دست توسعه قرار دارند” امیدها را برای معرفی متال گیر سالید و سایلنت هیل جدید زنده نگه می‌دارد. چرا که در طول سال گذشته شایعات فراوانی پیرامون این فرانچایزها وجود داشته است. به جز این‌ها می‌شود به Castlevania اشاره کرد. فرانچایزی که چندین سال است به فراموشی سپرده شده است و آخرین نسخه‌ی آن به اوایل نسل گذشته بازمی‌گردد.

باید منتظر ماند و دید که بالأخره کونامی کی دست از این حرکات برخواهد داشت و بازی‌های جدید را معرفی می‌کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها