بازگشت بخش پرطرفدار Mercenaries به Resident Evil Village

بازگشت بخش پرطرفدار Mercenaries به Resident Evil Village

به گزارش ساویس‌گیم، فرانچایز رزیدنت ایول نخستین بار در سال 1999 بخش Mercenaries را معرفی می‌کرد. اما اصلاً تصورش را نمی‌کردند که این بخش به محبوبیت کنونی خود برسد. در حقیقت محبوبیت این بخش به حدی بالا رفت که حتی شاهد یک نسخه‌ی فرعی به همین نام برای نینتندو 3DS بودیم.

فقدان این بخش در بازسازی رزیدنت ایول 3 چندان به مذاق طرفداران خوش نیامد. بنابراین سازندگان اعلام کردند که این بخش پرطرفدار در Resident Evil Village حاضر خواهد بود. بازی‌بازان به صورت منطقه‌ای در Mercenaries پیش‌روی خواهند کرد. و در ابتدا و انتهای هر منطقه امکان خرید و ارتقاء به وسیله‌ی Duke را خواهند داشت. همچنین قابلیت‌ها و مهارت‌های ویژه‌ای برای این بخش تدارک دیده شده است.

به عنوان مثال با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانید سرعت خودتان را افزایش دهید. میزان آسیب وارده توسط سلاح‌ها را افزایش دهید و کلی قابلیت دیگر. شما می‌توانید تریلر جذاب این بخش را در پائین ملاحظه کنید.

بازی Resident Evil Village قرار است در تاریخ 17 اردیبهشت ماه برای پلتفرم‌های گوناگون عرضه شود.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیت FULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ طرفدار این بخش هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها