معرفی پنج فیلم برتر – کیرا نایتلی Keira Knightley

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی متولد 26 مارس 1985 یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. او بازیگری را در یک برنامه تلویزیونی در نقش یک کودک شروع کرد و در سال ۱۹۹۵ اولین فیلم سینمایی‌اش نقش‌آفرینی کرد. در ادامه با معرفی 5 فیلم برتر از این بازیگر همراه ساویس‌گیم باشید.

معرفی پنج فیلم برتر – کیرا نایتلی Keira Knightley

دوباره شروع کن - کیرا نایتلی

  1. فیلم دوباره شروع کن Begin Again (2013)

دوباره شروع کن یک فیلم موزیکال کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ به نویسندگی و کارگردانی جان کارنی و با بازی کیرا نایتلی و مارک رافلو است.

تاوان - کیرا نایتلی

  1. فیلم تاوان Atonement (2007)

تاوان یا کفاره فیلمی رمانتیک درام ساخته جو رایت و محصول سال ۲۰۰۷ بریتانیا و فرانسه است. فیلم‌نامه این فیلم توسط کریستوفر همپتون بر اساس رمانی به همین نام اثر ایان مک‌یوون به رشته تحریر درآمده است. تاوان از تحسین شده‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۰۷ می‌باشد که نامزد و برنده جوایز زیادی مثل جایزه گلدن گلوب و جایزه بفتا شد.

 غرور و تعصب

  1. فیلم غرور و تعصب Pride & Prejudice (2005)

غرور و تعصب فیلمی در ژانر رمانتیک به کارگردانی جو رایت برگرفته از رمان غرور و تعصب از نویسنده انگلیسی، جین آستن است. این فیلم که توسط ورکینگ تایتل فیلمز با همکاری استودیو کانال تولید شده است. در ١٦ سپتامبر ٢٠٠٥ در انگلستان و در ١١ نوامبر در ایالات متحده منتشر شد. مضامین این فیلم رئالیسم،رمانتیسم و خانواده تاکید دارد.

 بازی تقلید

  1. فیلم بازی تقلید The Imitation Game (2014)

بازی تقلید فیلم در ژانر تاریخی درام به کارگردانی مورتن تیلدام است. بازی تقلید زندگی تلخ ریاضی‌دان نامدار و پدر علم رایانه یعنی آلن تورینگ را در سه برهه تاریخی به تصویر می‌کشد. بازی تقلید برنده «جایزه انتخاب مردم»، مهمترین جایزه سی و نهمین دوره جشنواره فیلم تورنتو شد.

 دزدان دریایی کارائیب

  1. فیلم دزدان دریایی کارائیب 1 Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl (2003)

نفرین مروارید سیاه اولین فیلم سری دزدان دریایی کارائیب می‌باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده گور وربینسکی بوده و شرکت والت دیزنی از این فیلم تخیلی-ماجرایی حمایت بسیار کرده است. به طوری که قسمتی از پارک دیزنی لند را به این فیلم اختصاص داده‌اند.

شما کدامیک از این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها