نجات دختر رئیس جمهور از دهکده‌ی ویروسی این‌بار در واقعیت مجازی!

نجات دختر رئیس جمهور از دهکده‌ی ویروسی این‌بار در واقعیت مجازی!

به گزارش ساویس‌گیم، Resident Evil 4 بازگشته است. اما نه آن‌طوری که شما انتظارش را داشتید. در جریان مراسم شب گذشته، کپکام اعلام کرد که با همکاری Oculus Studios و Armature قرار است Resident Evil 4 را به دنیای واقعیت مجازی معرفی کند. در این نسخه شما از دید اول شخص ماجراجویی‌های لیان را دنبال خواهید کرد.

اطلاعات بیشتر در خصوص گیم‌پلی و جزئیات بازی یک هفته‌ی دیگر ارائه خواهد شد. بازی Resident Evil 4 در سال 2005 نخست برای نینتندو گیم کیوب عرضه شد. و در ادامه‌ی همان سال راهی کنسول افسانه‌ای پلی‌استیشن 2 شد. از آن پس تا کنون تقریباََ شاهد عرضه‌ی مجدد این بازی روی همه‌ی پلتفرم‌های بزرگ بوده‌ایم. و نسخه‌ی نینتندو سوئیچ آخرین آن‌ها بود.

شایان ذکر است که بازسازی این شاهکار در دست ساخت قرار دارد. انتظار می‌رود که این بازسازی در سال 2023 عرضه شود. وظيفه‌ی ساخت بازسازی Resident Evil 4 بر عهده‌ی تیم خبره‌ی دیویژن 1 کپکام قرار گرفته است. تا عرضه‌ی بازسازی بازی علاقه‌مندان می‌توانند خود را با تجربه‌ی نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی سرگرم کنند. همچنین این‌که Resident Evil Village نیز در تاریخ 17 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد.

دانلود با کیفیت SD| دانلود با کیفیت HD| دانلود با کیفیت FULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها