Resident Evil Village از فناوری رهگیری پرتو و FidelityFX پشتیبانی می‌کند

Resident Evil 8

تا به حال فکر کرده‌اید که Resident Evil Village با فناوری رهگیری پرتو چگونه به نظر می‌رسد؟ دیگر تعجب نکنید زیرا AMD Radeon RX اعلام کرده است که برای اجرای این ویژگی در رایانه شخصی با کپکام همکاری می‌کند. همراه با رهگیری پرتو، AMD FidelityFX نیز پشتیبانی خواهد شد. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

یک فیلم کوتاه در این توییت تفاوت بین محیط‌های بدون رهگیری پرتو و با وجود آن را نشان می‌دهد. ویژگی FidelityFX سایه زنی متغیر ، انسداد محیط ، بازتاب فضای صفحه و راه حل‌های نمونه برداری را ارائه می‌دهد. بنابراین باید دید کدام یک از این‌ها در این بازی استفاده خواهد شد. نسخه آزمایشی در حال حاضر به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 در دسترس است. اما بازیکنان رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و همچنین ایکس‌باکس سری اس/ایکس می‌توانند انتظار به نمایش درآمدن بازی را داشته باشند.

بازی Resident Evil Village در حال حاضر قرار است در تاریخ 7 می مصادف با 17 اردیبهشت برای همه سیستم عامل‌های فوق منتشر شود. ظاهراً بسیاری از عناوین دیگر Resident Evil برای آینده در دست ساخت هستند. از جمله عناوین شایعه شده Resident Evil Outrage ، Resident Evil 4 Remake و حتی Resident Evil 9. برای جزئیات بیشتر در روزهای آینده همراه ساویس‌گیم باشید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها