تشکر مادر از فرزند؛ سگا از عملکرد Yakuza: Like a Dragon راضی است

Yakuza: Like a Dragon

به گزارش ساویس‌گیم، سال مالی سگا رو به اتمام است و این شرکت گزارش مالی خود را ارائه داده است. علیرغم پیشرفت حاصله در فروش فرانچایز یاکوزا، سگا هنوز هم آن را کمتر از حد انتظارات می‌داند. به عقیده‌ی سگا این فرانچایز بخاطر پرداختن عمیق به فرهنگ ژاپن خیلی در بازار غرب مورد اقبال نیست. خوشبختانه اگر روند مثبت همین‌گونه ادامه یابد و Yakuza: Like a Dragon به موفقیت خود ادامه دهد، می‌شود خیال راحتی کشید. از چه نظر؟ از این نظر که سگا چندان با بازی‌های کلاسیک خود مهربان نیست و به محض این‌که اوضاع مطابق میلش نباشد آن فرانچایز را بایگانی می‌کند.

خوشبختانه با توجه به گزارش مالی جدید شرکت، Yakuza: Like a Dragon در سه ماهه‌ی گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. به نوعی این بازی یکی از عوامل یزرگ سود دهی این ناشر بزرگ بوده است. در حقیقت عملکرد این سه‌ماهه در طول سه سال گذشته فوق‌العاده بوده است. درست است که Yakuza: Like a Dragon در هنگام عرضه به فهرست پرفروش‌ترین بازی‌ها راه نیافت. اما بدون شک در مقیاس مورد نظر سگا فروش به قدری خوب بوده است که از آن تمجید شود.

دوستان فرانچایز یاکوزا از جمله بهترین عناوین جهان‌باز را دربر می‌گیرد. اگر هنوز سراغ این فرانچایز نرفته‌اید تا دیر نشده بجنبید. برای شروع تجربه‌ی یاکوزا زیرو توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید با گیم‌پلی بازی بیشتر آشنا شوید به کانال یوتیوب ما سری بزنید.

بازی Yakuza: Like a Dragon در حال حاضر فقط برای پلتفرم‌های PC, PS4, Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است. نسخه‌ی PS5 در حال توسعه قرار دارد.

نظری در باب این فرانچایز بزرگ دارید؟ بخش نظرات از آن شماست.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها