پاسخ رسمی به شایعات خرید Techland توسط مایکروسافت

Dying Light 2 Techland

به گزارش ساویس‌گیم، پس از تصاحب زنیمکس (شرکت مادر بتزدا) توسط مایکروسافت، شایعات زیادی در این راستا شکل گرفت. از خرید سگا و یوبیسافت گرفته تا استودیوها و شرکت‌های کوچک‌تری همچون Techland.

البته در حقیقت شایعات مرتبط با Techland به مدت‌ها قبل از آن برمی‌گردد. ناشر لهستانی اما این شایعه را در سال 2019 رد کرد. و تأکید کرد که آن‌ها کماکان مستقل باقی خواهند ماند. در طول چند روز گذشته منابع مختلفی خبر داده بودند که این اتفاق احتمالاً خواهد افتاد. مخصوصاً با توجه به وضعیت نه چندان جالب توسعه‌ی بازی Dying Light 2.

با این حال مدیر روابط عمومی Techland چند ساعت پیش آب پاکی را ریخت. ایشان همان صحبت‌های گذشته را تکرار کردند. این‌که آن‌ها کماکان مستقل خواهند ماند و خبری از الحاق به مایکروسافت نخواهد بود.

Techland

همانطور که پیش از این گفتیم، این ناشر لهستانی در حال کار روی بازی Dying Light 2 می‌باشد. این بازی جهان‌باز، زامبی‌محور و در سبک اکشن-ماجراجویی می‌باشد. بازی مذکور تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد و قرار است برای پلتفرم‌های PC, Xbox One, Xbox Series X/S, PS4 و PS5 عرضه شود.

سازندگان قول ارائه‌ی اطلاعات جدید در آینده‌ی نزدیک را داده‌اند. همچنین چندی پیش تصویری از نسخه‌ی کلکسیونی بازی منتشر شد که چندان واقعی به نظر نمی‌رسید. خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی Dying Light 2 مشتاق هستید؟ آیا تصاحب این ناشر توسط مایکروسافت اتفاق خوبی خواهد بود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها