تماشا کنید: شخصیت جدید بازی پرطرفدار Dragon Ball FighterZ رونمایی شد

dragon ball fighterz

به گزارش ساویس‌گیم، شخصیت Super Baby 2 به جمع مبارزان Dragon Ball FighterZ اضافه خواهد شد. این مهم گروه Dragon Ball GT بازی را پررنگ‌تر می‌کند. این رونمایی در جریان پخش زنده‌ی Bandai Namco Entertainment صورت گرفت.

شخصیت Super Baby 2 را می‌توانید از طريق تهیه‌ی Season Pass 3 یا خرید جداگانه‌ به مبلغ 4.99 دلار به دست آورید. این شخصیت چندضرب‌های(کمبو) سرعتی و متنوعی دارد و بی شباهت به Vegeta نیست. یکی از قوی‌ترین حرکات آن نیز Golden Great Ape می‌باشد. با توجه به این توضیحات این شخصیت به نظر جالب می‌آید.

شخصیت Super Baby 2 در تاریخ 26 دی‌ماه به جمع مبارزان Dragon Ball FighterZ افزوده می‌شود. اما این آخرین شخصیت Season Pass 3 نخواهد بود. شخصیت نهایی Super Saiyan 4 Gogeta می‌باشد. این شخصیت یک ترکیب قدرتمند از Goku (SS4) و Vegeta (SS4) خواهد بود. توضیحات تکمیلی، تصاویر و گیم‌پلی این شخصیت به زودی ارائه خواهد شد.

بازی Dragon Ball FighterZ هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One, PS4, PC و Nintendo Switch در دسترس می‌باشد. این بازی در سال‌های گذشته توانسته است با ارائه‌ی گیم‌پلی جذاب و چالشی طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. همچنین جوایز متعددی را نیز به دست آورده است و از بهترین عناوین مبارزه‌ای به شمار می‌رود.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ بازی مبارزه‌ای مورد علاقه‌ی شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها