بازیکنان Apex Legends از Fight Night patch این هفته ناراضی هستند

Apex Legends

به گزارش ساویس‌گیم، برخی از بازیکنان این بتل رویال پرطرفدار از به‌روزرسانی اخیر بازی ناراضی هستند. آن‌ها معتقدند که به‌روزرسانی اخیر گان‌پلی Apex Legends را دچار اختلال کرده است. همانطور که می‌دانید، گان‌پلی این بازی از جمله بزرگ‌ترين نقاط قوت آن به شمار می‌رود. این مهم منجر به این شد که بازیکنان حرفه‌ای این بازی، آن را با Overwatch از بلیزارد مقایسه می‌کنند. و از این تغییرات صورت گرفته دل خوشی ندارند.

این اعتراضات بیشتر از سمت بازیکنان حرفه‌ای و تیم‌های حرفه‌ای نشأت گرفته است. با این‌که این به‌روزرسانی بنا داشت تعادل کلی بازی و گیم‌پلی آن را بهبود بخشد، اما بازیکنان قدیمی معتقدند تغییرات صورت گرفته با اصل بازی مغایرت دارد.

بحث اصلی سر کم کردن قدرت سلاح‌های بازی و بالاتر بردن قدرت نیروی شخصیت‌هاست. این تمرکز بر روی قابلیت شخصیت‌ها گیم‌پلی بازی را از شبیه‌ساز بتل‌رویال تایتان فال بودن به شبیه‌ساز Overwatch تبدیل کرده است. این مهم باعث شده تا بازیکنانی که شیفته‌ی گان‌پلی بازی بودند، از روند جدید گیم‌پلی ناخشنود باشند. این‌که این تغییرات قرار است به چه شکل پیش برود هنوز کاملاً مشخص نیست.

بازی Apex Legends هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC, PS4, and Xbox One در دسترس است. نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی نیز در دست ساخت قرار دارد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این تغییرات اخیر Apex Legends را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها