بازی Overwatch به طور موقت بر روی PC رایگان شد

overwatch

به گزارش ساویس‌گیم، با نزدیک شدن به پایان سال 2020 میلادی شرکت‌های زیادی تلاش دارند توجه شما را جلب کنند. در این روزهای پایانی شاهد تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ی زیادی خواهیم بود. یکی از شرکت‌هایی که قصد جلب توجه بازی‌بازان را دارد، بلیزارد است. شما می‌توانید بازی پرطرفدار Overwatch را از امروز تا اوایل سال 2021 به رايگان تجربه کنید.

بازی Overwatch قرار است تا 4 ژانویه روی PC رایگان باشد. یعنی همان پلتفرمی که نخستین بار سال‌ها پیش بر روی آن منتشر شده بود. شایان ذکر است که تمام شخصیت‌ها و نقشه‌ها نیز در این نسخه‌ی رایگان آزاد و قابل انتخاب هستند. خبر خوشحال‌کننده‌ی دیگر این‌که اگر قصد خرید بازی را بگیرید تمام پیشرفت شما در این مدت منتقل خواهد شد و همچنین از 50% تخفیف برخوردار خواهید شد. با این‌که نسخه‌ی رایگان در دسترس کنسول‌ها قرار نخواهد گرفت، اما کاربران آن‌ها می‌توانند از 67% تخفیف بهره‌مند شوند.

فراموش نکنید Overwatch تا 4 ژانویه روی PC رایگان خواهد بود. همچنين این بازی بر روی پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One  و Switch در دسترس خواهد بود. دنباله‌ی این بازی نیز در دست ساخت است و احتمالاً در اواخر 2021 منتشر خواهد شد.

حب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران بازی‌های آنلاين به خصوص Overwatch هستید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها