یک ویدیوی داستانی از شخصیت Pathfinder بازی Apex Legends منتشر شد

Pathfinder

به گزارش ساویس‌گیم، Respawn Entertainment جدیدترین اپیزود Stories from the Outlands را منتشر کرده است. که از یک سری تریلر با محوریت شخصیت‌های حاضر در، Apex Legends ساخته شده‌اند. جدیدترین تریلر بر روی شخصیت Pathfinder ، متمرکز است. از زمان انتشار اولیه بازی، در مورد شخصیت Pathfinder اطلاعات زیادی منتشر نشده بود.

داستان‌های خاص قهرمانان بازی اغلب از طریق تریلر Outlands منتشر می‌شود. این ویدئوها همچنین بیشتر اوقات طرفداران را شگفت زده می کند.

تریلر جدید هیچ اتفاق خاص بزرگی ندارد. اما در این ویدیو نشان می دهد که Pathfinder قبل از پیوستن به Apex Games از شغل‌های زیادی اخراج شده است. او همچنین برخی از اتفاقات و تحولات زادگاه واقعی خود را در بانک‌های حافظه خود نگه داشته است. متأسفانه، ماجراجویی به تصویر کشیده شده در این ویدیو باعث می شود که او خاطرات خود را از دست بدهد. اما به داستان بزرگتری که استودیو سازنده بازی می‌خواهد با این شخصیت تعریف کند اشاره دارد.

این تریلر در آستانه اعلام رسمی رویداد مجموعه Fight Night منتشر شده است. Respawn یکی از معدود تیم‌هایی است که در Apex Legends آنچه را که باعث تبدیل فورتنایت به یکی از محبوب ترین بازی‌های شده است، تسخیر کرده است. به نظر می رسد توسعه دهندگان درک کرده‌اند که برای موفقیت کامل یک بازی زنده، جهان باید احساس حس زنده بودن شخصیت‌ها و داستان بازی را درک کند. تغییرات باید در بازی احساس شود و لازم است رویدادهایی در طول سال برگزار شوند تا این تغییرات تسهیل شود. توسعه دهنده بازی با ساختن این پیش‌نمایش‌ها و رویدادها برای بازی جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین توسعه دهندگان دوران مدرن ثابت می‌کند.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD 

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها