توسعه دهنده Apex Legends در مورد مشکلات بازی با RTX3080 پاسخ می‌دهد

Apex Legends

به گزارش ساویس‌گیم، بالاخره یکی از توسعه دهندگان بازی Apex Legends به مشکلاتی که دارندگان کارت گرافیک RTX 3080 در شبکه‌های اجتماعی گزارش می‌دهند پرداخته است. کسانی که توانسته‌اند این کارت گرافیک گران قیمت را برای خود خریداری کنند. دریافته‌اند که این کارت علی رغم قدرت‌، لزوماً در Apex Legends خوب عمل نمیکند. که منجر به عملکرد پایین‌تر و مشکلات مداوم می‌شود.

این مشکلات در به روزرسانی فصل هفتم بازی نیز مشاهده شده است. که یک نقشه جدید، قهرمان جدید، اولین وسیله نقلیه بازی و چندین تغییر دیگر را به همراه آورد. از جمله این تغییرات، بحث برانگیز فصل هفتم بازی Battle Pass بود. واکنش کاربران بازی بسیار زیاد بود به گونه‌ای که در نهایت توسعه دهنده بازی Respawn Entertainment عقب نشینی کرد. و همچنین XP مورد نیاز برای تکمیل هر سطح را کاهش داد.

توسعه دهنده Apex Legends در پاسخ به Reddit ارسال شده توسط Game Rant، مسئله مشکلات کارت گرافیک‌های RTX را تأیید کرده و اشاره کرده است. که تیم از این مسئله مطلع شده‌اند. پاسخ به دو موضوع توصیف کننده این مشکل ارسال شد و یک بازیکن گزارش داد که بیش از دو دقیقه قبل از این مشکلات قادر به انجام بازی نبودند. توسعه دهنده می‌افزاید افرادی که این مشکل را تجربه می‌کنند می‌توانند با ارائه کد خطای نمایش داده شده قبل از خرابی، به تیم برای رفع این مشکل کمک کنند.

با این حال، همانطور که برخی از کاربران اشاره کرده اند، همیشه یک کد خطا قبل از خراب شدن بازی نمایش داده نمی‌شود، بلکه فقط بازی بسته می‌شود. سایر کاربران اشاره کرده‌اند که این خرابی‌ها ممکن است مربوط به به‌روزرسانی درایورها باشد. و کاملاً مشکل از بازی Apex Legends نباشد. کاربر دیگری در Reddit  خاطرنشان کرد. عملکرد بازی پس از حذف Nvidia Broadcast بهبود یافته است. و شواهد دیگری مبنی بر اینکه این مشکل از درایور Nvidia است ارائه می‌دهد.

این مشکل از درایور کارت گرافیک باشد یا از خود بازی، قطعاً  نیاز به به‌روزرسانی جدیدی دارد. کارت گرافیک RTX 3080 ممکن است در حال حاضر با کمبود عرضه روبرو باشد. اما هرچه افراد بیشتری کارت خود را بگیرند. تعداد بیشتری نیز دچار چنین مشکلاتی می‌شوند، بنابراین رفع این مشکل قبل از وقوع باید در اولویت باشد. می‌توان تصور کرد که یک خریدار جدید RTX 3080 پس از صرف هزینه های بسیار زیاد روی کارت گرافیک، برای داشتن چنین مشکلاتی چه احساسی دارد. علی رغم همه گیر شدن جهانی کووید-19 به روزرسانی‌ها با سرعت مطلوب در حال ارائه هستند. بنابراین اگر مشکل از بازی Apex Legends باشد، به احتمال زیاد به زودی در یک به روزرسانی جدید برطرف می‌شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها