شروع قدرتمند Cyberpunk 2077 در زمینه‌ی فروش

cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، CD Projekt RED سرانجام Cyberpunk 2077 را برای Xbox One ، PS4 ، PC و Google Stadia منتشر کرد. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی طی چند ماه گذشته بر سر خط اصلی اخبار بود و به سبب مشکلات در توسعه، تأخیر فراوانی داشت. اما این هیاهو برای این عنوان همیشه مثبت بوده است، همانطور که تعداد پیش سفارش‌ها نشان می‌دهد! چه گواهی از این بهتر؟

در این رابطه سرمایه‌گذاران و توسعه دهندگان در توئیتر تأیید کردند که هشت میلیون پیش سفارش برای Cyberpunk 2077 به ثبت رسیده است. از این تعداد 74% پیش سفارش دیجیتالی بوده است و الباقی به صورت فیزیکی. این مهم یک موفقیت بزرگ برای توسعه دهنده‌ی بازی است. به هر حال این پایان کار نیست. همراه با به‌روزرسانی‌های بعدی که باعث بهبود عملکرد و رفع اشکالات بیشتر می‌شود، Cyberpunk 2077 همچنین DLC رایگان و الحاقیات پولی  دریافت می‌کند. جزئیات بیشتر در سال آینده‌ی میلادی ارائه می‌شود. اما به نظر می‌رسد که DLC رایگان از اوایل سال 2021 شروع به عرضه‌ خواهد کرد. بخش چند نفره نیز در زمان نامشخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین با ما همراه باشید.

خب همراهان نظر شما چیست؟ این موفقیت بازی سایبرپانک را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها