ایکس باکس نخستین بازی خود را روی GeForce Now عرضه کرد

ایکس باکس نخستین بازی خود را روی GeForce Now عرضه کرد انویدیا مایکروسافت

ایکس باکس نخستین بازی خود را روی GeForce Now عرضه کرد. بازی Gears 5 از امروز روی پلتفرم ابری جیفورس ناو GeForce Now در دسترس قرار گرفت. همچنين هفته آینده بازی‌های Deathloop, Grounded و Pentiment راهی این سرویس بازی اشتراکی خواهند شد.

مایکروسافت فوریه 2023 با انویدیا قراردادی 10 ساله امضاء کرد که بازی‌های ایکس باکس و کامپیوتر را برای GeForce Now عرضه کند. همچنین مطابق این قرارداد مایکروسافت ملزم به عرضه کالاف دیوتی روی این سرویس ابری می‌شود، البته به شرطی که قرارداد تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در سازمان‌های نظارتی مختلف تأیید شود.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت جالب توجه از گیرز اف وار Gears Of War 

سرویس GeForce Now به کاربران امکان استریم بازی‌های خریده شده توسط استیم و اپیک گیمز استور را می‌دهد. کاربران می‌توانند این بازی‌ها را صرفنظر از سخت‌افزار روی کامپیوتر، مک، کروم بوک، موبایل و سایر دستگاه‌ها اجرا کنند. به واسطه این قرارداد بازی‌های ایکس باکس و بتزدا نیز برای جی فورس ناو در دسترس قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی می‌شود که بازی‌های خریده شده از طریق مایکروسافت استور نیز در ماه‌های آتی به این سرویس اضافه شوند. مایکروسافت در ماه‌های اخیر قراردادهای متعددی را با شرکت‌های مختلف امضاء کرده است تا نگرانی آن‌ها را در خصوص تصاحب اکتیویژن بلیزارد برطرف سازد.

«این نخستین اقدام ما در خصوص فراگیر کردن بازی‌ها روی پلتفرم‌های ابری مختلف است. ما کار را با GeForce Now از انویدیا آغاز کردیم و با Boosteroid, Ubitus, EE و Nware در آینده ادامه خواهیم داد.» سارا باند Sarah Bond از ایکس باکس.

نوشتار مرتبط:  آیا ایکس باکس سری اس xbox series s در سال 2023 ارزش خرید دارد؟ 

پلتفرم ابری استریم بازی جیفورس ناو GeForce Now

به نقل از انویدیا، سرویس استریم بازی جی فورس ناو بالغ بر 1600 بازی را پشتیبانی می‌کند و هر پنجشنبه بازی‌های جدیدی به این سرویس اضافه خواهند شد. علاوه بر بازی Gears 5، عناوین Tin Hearts و The Outlast Trials نیز امروز به این سرویس اضافه شدند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ طرفدار سرویس‌های اشتراکی و استریم بازی هستید؟ به نظر شما مایکروسافت این سیاست خود را در آینده نیز ادامه خواهد داد یا مانند ماجرای تصاحب زنیمکس (شرکت مادر بتزدا) پس از نهایی شدن قرارداد زیر همه چیز خواهد زد؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها