5 بازی رایگان برتر نینتندو سوییچ

5 بازی رایگان برتر نینتندو سوییچ فورتنایت nintendo switch دلار و سکه

نینتندو سوییچ Nintendo Switch علیرغم موفقیت جهانی و ثبت رکوردهای فروش متأسفانه در کشور ما چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. اما این موضوع چیزی از ارزش‌های این کنسول دوست داشتنی کم نمی‌کند. در این مقاله ما 5 بازی رایگان برتر نینتندو سوییچ را برای دارندگان این کنسول جذاب فهرست کرده‌ایم.

نینتندو سوییچ از بازی‌های با کیفیت و درجه یک زیادی میزبانی می‌کند. بازی‌هایی که گیمرها را برای ساعت‌ها سرگرم و وارد جهانی جدید می‌کنند. برای تجربه و لذت بردن از بازی روی نینتندو سوییچ نیازی نیست که حتماً بازی‌های گران قیمت آن را تهیه کنید، برای شروع می‌شود با این بازی‌های با کیفیت و رایگان از این کنسول قابل حمل لذت برد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فال گایز Fall Guys 

فال گایز Fall Guys

بازی فال گایز در سال 2022 در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت و همزمان تجربه بازی برای همگان رایگان شد. این‌که تجربه بازی Fall Guys تا چه اندازه ارزشمند و سرگرم کننده است به سلیقه شما بستگی دارد. شما در این بازی کنترل شخصیت خودتان را بر عهده خواهید داشت که می‌توانید آن را با موارد مختلف تزئین کنید.

کارهای زیادی می‌توان در فال گایز Fall Guys انجام داد. هدف شما پیروزی بر رقبا در مینی گیم‌های مختلف بازی است. بدون شک تجربه آنلاین بازی با دوستان لذت دیگری دارد، بنابراین از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ nintendo switch 

پوکمون کافی ریمیکس Pokémon Café ReMix

اگر عاشق پوکمون‌ها هستید بدون شک تجربه بازی رایگان Pokémon Café ReMix برای شما لذت بخش خواهد بود. اسم قبلی این بازی Pokémon Café Mix بود و شما در آن به خدمات دهی به دیگر پوکمون‌ها خواهید پرداخت، یک جور بازی مدیریت رستوران یا کافه.

گیم پلی بازی فوق العاده ساده و لذت بخش است. کافی است موارد درخواستی پوکمون‌ها را به آن‌ها بدهید و اگر کارتان خوب بود آن پوکمون‌ها به استخدام شما در خواهند آمد. آماده کردن سفارشات نیز با انجام ترکیبات مختلف و حل معماهای گوناگون همراه است.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های 3ds 

یو گی اوه مستر دوئل Yu-Gi-Oh! Master Duel

احتمالاً نام بازی کارتی معروف یو گی اوه را شنیده باشید. مجموعه جذابی که انیمه‌ای به این نام نیز دارد. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید به صورت رایگان به تجربه این مجموعه جذاب بپردازید؟ Yu-Gi-Oh! Master Duel یک بازی لذت بخش و سرگرم کننده برای نینتندو سوییچ است.

تجربه این بازی به صورت چندنفره آنلاین و تک‌نفره مقابل کامپیوتر امکان پذیر است. شما در ابتدای کار چند کارت معمولی خواهید داشت و برای ارتقاء دست خود باید در چالش‌ها و مسابقات مختلف شرکت کنید.

با وجود این‌که بازی یوگی اوه مستر دوئل Yu-Gi-Oh! Master Duel رایگان است اما برای لذت بردن از تجربه بازی شما را مجبور به انجام خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌کند و با همان امتیازات و کارت‌های ابتدایی می‌توانید یک دست خوب برای خودتان درست کنید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های موبایل 

5 بازی رایگان برتر نینتندو سوییچ – تتریس 99 Tetris 99

چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی تتریس با بتل رویال ترکیب شود؟ بازی Tetris 99 با ارائه گیم پلی کلاسیک شما را در رقابت با 98 بازیکن دیگر قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی Tetris 99 با بازی‌های کلاسیک تفاوتی ندارد و هدف خالی نگه داشتن صفحه تا جای ممکن و حذف کاشی‌ها با روی هم قرار دادن آن‌ها است. اما یک تفاوت اساسی هم وجود دارد و آن این است که می‌توانید با ارسال نارنجک کار حریفان را تمام کنید!

طبیعتاً گفتن آن آسان‌تر از انجام آن است. شما تا خودتان به تجربه بازی نپردازید به چند و چون آن واقف نخواهید شد. به هر حال بازی Tetris 99 فوق العاده رقابتی و جذاب است و برنده شدن در آن احساس رضایت را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فورتنایت fortnite 

5 بازی رایگان برتر نینتندو سوییچ – فورتنایت Fortnite

بازی بتل رویال فورتنایت نیازی به معرفی ندارد. این بازی طی 5 سال گذشته همواره با ارائه به‌روزرسانی منظم کاربران جدیدی را به خود جذب کرده است. تجربه این بازی رایگان شما را تا مدت‌ها سرگرم خواهد کرد و به‌روزرسانی فصلی فورتنایت حس تازگی بازی را برای شما حفظ می‌کند.

خب دوستان این بود 5 بازی رایگان برتر نینتندو سوییچ که می‌توانید هم‌اکنون آن‌ها را تجربه کنید. نظر شما در خصوص این فهرست چیست؟ جای کدام بازی در این بین خالی بود؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها