بهترین انیمه‌های پیشنهادی 2023

بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در نوروز 1402 انیمه سایبرپانک اج رانرز جاسوس و خانواده حباب بهترین انیمه‌های پیشنهادی 2023

سال گذشته به مانند سال ماقبل خود ثابت کرد که سالی طلایی برای عاشقان انیمه بوده است. حقیقتاً خود ما هم از این بالا رفتن کیفیت انیمه‌ها شگفت‌زده شده‌ایم و ای کاش روند افزایش کیفیت بازی‌ها نیز به این چشم‌گیری باشد. در ادامه بهترین انیمه‌های پیشنهادی 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

انیمه‌های قرار گرفته در فهرست شامل بهترین انیمه‌های 2022 و پرطرفدارترین انیمه‌های 2023 می‌شوند. برخی از آن‌ها دنباله یک مجموعه موفق هستند و تعدادی نیز در عین جدید و اورجینال بودن دل مخاطبان را برده‌اند.

نوشتار مرتبط:  SJW سرطانی که به جان هنر افتاده است 

Hell’s Paradise: Jigokuraku

هل پارادایس

هل پارادایس Hell’s Paradise: Jigokuraku جدیدترین انیمه استودیو ماپا است. یک جوخه از زندانیان و نگهبانان آن‌ها برای بررسی یک جزیره مرموز فرستاده می‌شوند. آن‌ها در آنجا سرگردان می‌شوند و برای زنده ماندن از ساکنان مرموز و هیولایی جزیره باید به یکدیگر تکیه کنند.

در دوره ادو ژاپن، به گروهی منتخب از محکومینی که در انتظار اعدام هستند، فرصتی برای عفو و آزادی شوگونات ژاپن پیشنهاد می‌شود، اگر برای تحقیق در مورد جزیره‌ای که اخیراً در جنوب غربی پادشاهی ریوکیو کشف شده است، بروند. زندانبانان نخبه همراه محکومین هستند تا از فرار آن‌ها اطمینان حاصل شود. پس از رسیدن به آنجا، خود را غرق ساکنان جزیره، انبوهی از هیولاها و خالقان آن‌ها، گروهی از موجودات جاودانه می‌بینند. اکنون محکومان و نگهبانان باید با یکدیگر همکاری کنند تا جلوی جاودانه‌ها را بگیرند و از جزیره فرار کنند. نظر شما در خصوص انیمه بهشت جهنمی چیست.

نوشتار مرتبط:  اطلاعات جدید از انیمه حمله به تایتان: فصل آخر بخش سوم 

Bocchi the Rock!

انیمه بوچی راک

این انیمه درباره هیتوری «بوچی» گوتو، یک دبیرستانی مضطرب و گیتاریست خودآموخته است که آرزو دارد روزی یک گروه موسیقی راه اندازی کند و معروف شود. وقتی بوچی توسط نیجیکا ایجیچی، دانش‌آموزی از دبیرستانی همسایه، استخدام می‌شود تا در گروهش به‌جای عضو گمشده‌شان بنوازد، او وارد یک دوره‌ی تصادفی هم در موسیقی و هم در زندگی می‌شود و نه تنها در نقش یک هم گروه بلکه در قالب یک دوست خوب هم رشد می‌کند.

به نظر می‌رسد شبیه به انیمه معمولی در مورد رسیدن به سن بلوغ باشد، درست است؟ خیر اشتباه می‌کنید. Bocchi the Rock، علاوه بر اینکه داستانی عمیقاً دلسوزانه و ظریف در مورد غلبه بر اضطراب اجتماعی دارد، یک انیمه خنده دار و دیوانه‌وار نیز هست که پر از شخصیت و انیمیشن‌های درجه یک مدیوم است.

نوشتار مرتبط:  5 بازی سابقاً مورد انتظار که پس از عرضه به شدت منفور شدند 

Cyberpunk: Edgerunners

انیمه سایبرپانک اج رانرز

انیمه Cyberpunk: Edgerunners جایگاه خود را به عنوان یکی از انیمه‌های اورجینال سال 2022 تثبیت کرده است. این انیمه توسط CD Projekt Red و خالقان Studio Trigger (Kill la Kill ،Promare) و کارگردانی هیریوکی ایمایشی Hiroyuki Imaishi سازنده (Gurren ،Lagann ،Promare) ساخته شده است. داستان مستقلاً در دنیای Cyberpunk 2077 و TTRPG اصلی ساخته Mike Pondsmith می‌گذرد. داستان یک بچه خیابانی به نام دیوید مارتینز را دنبال می‌کند و او را از یک مزدور تازه‌کار گرین هورن به یک ادجرانر با حسن نیت در آستانه تبدیل شدن به یک افسانه روایت می‌کند.

انیمه Cyberpunk: Edgerunners به لطف اکشن‌های هیجان‌انگیز، شخصیت‌های به یاد ماندنی، اشارات هوشمندانه به Cyberpunk 2077، یک موسیقی متن فوق‌العاده، و روایتی غنی که داستان Cyberpunk 2077 را بسط می‌دهد، به گونه‌ای که Cyberpunk 2077 هرگز آن را انجام نداده، فقط یکی از بهترین انیمه‌های سال نیست. بلکه شاید CYBERPUNK: EDGERUNNERS یکی از بهترین انیمه‌هایی باشد که Trigger تا به حال تولید کرده است.

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1401 

Spy x Family

انیمه جاسوس و خانواده

حال که همه قسمت‌های فصل اول انیمه جذاب Spy x Family در دسترس قرار گرفته‌اند، فرصت مناسبی است تا آن را مشاهده کنید.

داستان از این قرار است: جاسوسی با یک مأموریت خطیر می‌بایست برای پیشبرد اهداف خود در اسرع وقت ازدواج کرده و صاحب بچه شود! اما بچه و زن وی هر کدام اسرار خاص خود را مخفی کرده‌اند و در عین حال همگی باید برای پایدار ماندن این خانواده ساختگی تلاش کنند.

آنیا، دختر بچه ماجرا، هسته عاطفی و کمدی نمایش را تشکیل می‌دهد. بامزه بودن این کودک مو صورتی (و صادقانه بگویم، حماقت محض وی) نمایش را در مجموعه‌ای از لحظات جذاب به اوج می‌رساند. آنیا با فهمیدن اینکه یور (نامادری) به معنای واقعی کلمه مردم را برای امرار معاش به قتل می‌رساند، با چشمانی ذوق زده واکنش نشان می‌دهد: «من خیلی هیجان زده هستم!» با وجود این لحظات بامزه و در عین حال احمقانه، جاسوس و خانواده به شما این احساس را می‌دهد که آنیا فقط دختری است که می‌خواهد دوست داشته شود. این انیمه خنده دار، شیرین، و مرهمی است برای این‌که لحظاتی را از مصیبت‌های زندگی رهایی یابیم.

نوشتار مرتبط:  بهترین شخصیت‌های تکن tekken 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی 2023 – Tekken: Bloodline

انیمه تکن رد خون

نظرات در مورد Tekken: Bloodline، انیمه اقتباسی نتفلیکس از فرنچایز باسابقه بازی‌های مبارزه، متفاوت است. این انیمه ۶ قسمتی که توسط Larx Entertainment و Studio Hibari و کارگردانی یوشیکازو میائو Yoshikazu Miyao خالق (Hellsing ،Gad Guard) ساخته شده است، داستان Tekken 3 را اقتباس می‌کند و ماجرای تلاش جین کازاما، رزمی کار، برای گرفتن انتقام قتل مادرش با آموزش تحت سرپرستی پدربزرگ بی‌رحمش هیهاچی میشیما، قبل از شرکت در مسابقات مشت آهنین را روایت می‌کند.

حتی اگر طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای و تکن نیستید و صرفاً عاشق انیمه هستید نیز می‌توانید از Tekken: Bloodline لذت ببرید. این انیمه سرشار از مبارزات نفس‌گیر با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و همچنین داستان درگیر کننده است. هر چند که برخی کاستی‌ها و صحنه‌های تکراری در آن دیده می‌شود، اما ارزش وقت گذاشتن را دارد.

نوشتار مرتبط:  نگاهی به انیمه‌ی نژادپرستانه‌ی حمله به تایتان Attack on Titan 

Uncle from Another World

انیمه عمویی از جهانی دیگر

عمویی از دنیایی دیگر داستان تاکائومی تاکائوکا را دنبال می‌کند، مرد جوانی که از عموی ژولیده 34 ساله خود مراقبت می‌کند. عمویی که به طور معجزه آسایی از خواب بیدار شده است. در واقع از کمای 17 ساله. نکته اینجاست: عموی تاکافومی در واقع از نظر ذهنی به دنیایی خارق العاده مملو از هیولاها و جادو منتقل شده بود و مهارت‌های خود را به عنوان یک جنگجوی قدرتمند برای تقریباً دو دهه تقویت کرد تا اینکه با توانایی‌های جادویی دست نخورده خود به دنیای روزمره و حوصله سر بر ژاپن امروزی بازگردانده شد.

اکنون تاکافومی به همراه کمک دوست دوران کودکی‌اش سومیکا و رفقای قدیمی عمویش، باید به عموی بخت برگشته کمک کنند تا با دنیای عجیب و غریب و غیر مهمان‌نوازی که سگا در آن در جنگ‌های کنسول شکست خورده است، عادت کند و در عین حال به عنوان یک یوتیوبر با انجام شاهکارهای خیره‌کننده از قدرت ماوراء طبیعی خود امرار معاش کند. عمویی از دنیایی دیگر، بی قاعده، روان، مبتکر و به طرز شگفت انگیزی با انیمیشن خوب، به راحتی به عنوان یکی از خاطره انگیزترین انیمه‌های کمدی سال رتبه بندی می‌شود.

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه ‌های پیشنهادی برای تماشا در سال 1400 

Arknights: Prelude to Dawn

انیمه آرکنایتس: پیش درآمد سپیده دم

در سرزمین ترا، بلایای طبیعی با دلایل ناشناخته به طور نامنظم در بسیاری از مناطق رخ می‌دهند. بنابراین، اکثریت مردم برای فرار از آن بلایای طبیعی، در شهرهای متحرک توسعه یافته در طی سالیان زندگی می‌کنند. Originium در محل چنین فاجعه‌ای باقی مانده است، و به دلیل انرژی بسیار زیاد خود منجر به پیشرفت سریع تمدن شده است.

اما این ماده چیز دیگری نیز با خود به همراه داشت – بیماری لاعلاجی به نام اوریپاتی. از آنجا که بدن افراد مبتلا به اوریپاتی به تدریج متبلور می‌شود و در زمان مرگ به منبع جدیدی از عفونت تبدیل می‌شود، در بسیاری از کشورها، افراد مبتلا تحت رژیم‌های جداسازی و کار اجباری تحت آزار و اذیت قرار می‌گیرند. آن‌هایی که تحت ظلم دولت‌ها بودند شروع به شورش می‌کنند. رودز آیلند، یک شرکت داروسازی که در حال تحقیق برای درمان اوریپاتی است، دست آن‌ها را گرفته و یک روند را آغاز می‌کند تا همه مردم را از این بیماری نجات دهد.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی شنمو 3 Shenmue 3 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی 2023 – Shenmue: The Animation

انیمه شنمو

انیمه Shenmue: The Animation که به سادگی با نام Shenmue نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ژاپنی است که بر اساس سری بازی‌های ویدیویی Shenmue یو سوزوکی و توسط سگا منتشر شده است. محصول مشترک Crunchyroll و Adult Swim، این مجموعه از فوریه تا مه 2022 پخش شد. پخش تلویزیونی این مجموعه یک ماه بعد در Tokyo MX در ماه مه 2022 آغاز شد. این مجموعه انیمه داستان دو بازی نخست Shenmue را اقتباس کرده است.

نوشتار مرتبط:  30 بازی داستان محور برتر 

Nier: Automata Ver1.1a

انیمه نیر اتوماتا

در دنیای پسا آخرالزمانی که توسط بیگانگان «شکل‌های حیات ماشینی» ساخته و تسخیر شده است، بشریت برای آخرین نبرد خود آماده می‌شود. انسان‌ها که مجبور به عقب نشینی به ماه برای ایمنی یافتن هستند، امید خود را به گروهی از اندرویدهای ساخته دست بشر به نام سربازان YoRHa بسته‌اند. این گروه به رهبری ربات رزمی مخصوص نبرد همه منظوره اندروید YoRHa 2-gou B-gata یا به اختصار “2B”، برای پس گرفتن کنترل زمین از مهاجمانش مبارزه خواهد کرد.

همانطور که جنگ علیه ماشین‌ها ادامه می‌یابد، YoRHa به آرامی شروع به دیدن اولین تکه‌های حقیقت زیربنای این درگیری وحشیانه می‌کند. جنگجوی تزلزل ناپذیر 2B در مواجهه با واقعیت سخت پیش روی خود، شروع به زیر سوال بردن فلسفه وجودی خود می‌کند و اینکه تا کجا باید برای بقای بشریت فداکاری کند.

نوشتار مرتبط:  8 تغییر مثبت رزیدنت اویل 4 ریمیک resident evil 4 remake 

Leon and the Mysterious Village

انیمه رزیدنت اویل 4

کپکام به مناسبت بازسازی رزیدنت اویل 4 انیمه کوتاه و بامزه لیان و دهکده اسرارآمیز را منتشر کرده است. سبک گرافیکی انیمه شبیه به کارتون هایدی است، با این تفاوت که جهان رنگارنگ آن کارتون میزبان گانادو و انگل لاس پلاگاس شده است.

لیان در جستجوی اشلی از چند روستایی پرس و جو می‌کند، او زبانشان را نمی‌فهمد و در ادامه کشته می‌شود. واکنش لیان خیلی جالب است: «طبق معمول، این هم از بخت ماست.» سپس سوار بر یک سگ از رنگین کمان عبور می‌کند! بهتر است بیش از این توضیح ندهم، خودتان انیمه را در بالا ببینید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پیشنهادی 2023 

بهترین انیمه‌های پیشنهادی 2023 – Bubble

انیمه حباب

به عنوان حسن ختام یک انیمه سینمایی را پیشنهاد می‌کنیم. حباب‌های گرانشی می‌بارند و توکیو را از بقیه جهان جدا می‌کنند. خط آسمان شهر به زمین بازی برای جوانانی تبدیل شده است که در نبردهای تیمی پارکور شرکت می‌کنند. هیبیکی به شدت در دریا سقوط می‌کند اما توسط دختری با قدرت‌های اسرارآمیز نجات می‌یابد. جالب است بدانید که تتسورو اراکی Tetsurō Araki سازنده انیمه معروف حمله به تایتان Bubble را ساخته است.

کلیات فضاسازی و طراحی این انیمه حول جاذبه می‌چرخد. از این حیث بازی شاهکار گراویتی راش را به ذهن متبادر می‌کند. اگر دلتنگ فضاسازی مسحور کننده گراویتی راش شده‌اید و دنبال یک راه چاره برای رفع عطش خود می‌گردید، انیمه حباب Bubble را به شما پیشنهاد می‌کنم.

خب دوستان نظرتان درباره بهترین انیمه‌های پیشنهادی 2023 چیست؟ کدام انیمه‌ها را تماشا کرده‌اید و چه پیشنهاد جذاب دیگری دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.1 27 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
34 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها