بازیگران نقش جیمز و ماریا فیلم سایلنت هیل 2 مشخص شدند

بازیگران نقش جیمز و ماریا فیلم سایلنت هیل 2 مشخص شدند فیلم بازگشت به سایلنت هیل تپه خاموش 3 پوستر return to silent hill

فیلم بازگشت به سایلنت هیل (Return To Silent Hill) به‌زودی مرحله فیلم‌برداری را آغاز خواهد کرد. در جدیدترین اخبار نیز بازیگران نقش جیمز و ماریا فیلم سایلنت هیل 2 مشخص شدند.

کونامی در احیای مجموعه سایلنت هیل بسیار جدی است. فیلم اقتباسی از بازی سایلنت هیل 2 به کارگردانی کریستوفر گنز (Christophe Gans) قرار است در آوریل مراحل فیلم‌برداری را شروع کند.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده نام اصلی فیلم بازگشت به تپه خاموش (Return To Silent Hill) خواهد بود. همچنین بازیگران نقش اصلی فیلم یعنی جیمز و عشق ابدی‌اش ماری (و ماریا) مشخص شدند.

جرمی ایروین (Jeremy Irvine) و هانا امیلی اندرسون (Hannah Emily Anderson)

به نقل از Deadline نقش جیمز ساندرلند را جرمی ایروین (Jeremy Irvine) که از کارهای شاخص وی می‌توان به فیلم اسب جنگی (War Horse) و سریال ترداستون (Treadstone) اشاره کرد بازی خواهد کرد. هانا امیلی اندرسون (Hannah Emily Anderson) که بیشتر برای ایفای نقش در فیلم اره 8 جیگساو Jigsaw و مجموعه تلویزیونی پاکسازی (The Purge) شناخته می‌شود نیز در قالب زن جمیز، ماری شفرد ساندرلند و همزاد مرموز وی ماریا هنرنمایی خواهد کرد.

فیلم Return To Silent Hill داستان بازی سایلنت هیل 2 محصول سال ۲۰۰۱ را دنبال خواهد کرد. جایی که جیمز نامه‌ای اسرارآمیز از همسر فقیدش ماری دریافت می‌کند که از او می‌خواهد به سایلنت هیل برود. جیمز در پی عشق خود رهسپار می‌شود و متوجه می‌شود که شهرک نفرین شده سایلنت هیل را مه غلیظی فرا گرفته است و هیولاها در دل این مه پذیرای وی هستند. این بازی همچنین برای نخستین بار شخصیت نمادین کله هرمی (Pyramid Head) را به مجموعه معرفی می‌کند و علیرغم این‌که شخصیت مذکور ارتباط تنگاتنگی با جمیز دارد، اما به یک نماد در مجموعه سایلنت هیل تبدیل شده است. شایان ذکر است که کونامی در حال حاضر مشغول بازسازی Silent Hill 2 با همکاری Bloober Team است.

کریستوفر گنز پیش از این نیز سابقه کارگردانی فیلم سایلنت هیل در سال ۲۰۰۶ را داشته است. فیلمی که اقتباسی آزاد از بازی کلاسیک کونامی است. البته ایشان برای کارگردانی دنباله فیلم در سال ۲۰۱۲ تحت عنوان Silent Hill: Revelation حضور نداشتند.

شرکت Konami در سال ۲۰۲۲ از پروژه‌های متعددی در کنار فیلم سایلنت هیل جدید پرده‌برداری کرد. از جمله این پروژه‌ها می‌شود به Silent Hill 2 remake، بازی کاملاََ جدید Silent Hill f، بازی مشترک با Annapurna Interactive تحت عنوان Silent Hill: Townfall و همکاری ویژه برای یک تجربه زنده و تعاملی با Bad Robot در قالب Silent Hill: Ascension اشاره کرد. علاوه بر این طبق شایعات کونامی حداقل ۳ تا ۴ بازی معرفی نشده در جهان سایلنت هیل در دست ساخت دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ طرفدار مجموعه سایلنت هیل هستید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.2 5 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها