کوجیما: مایکروسافت تنها شرکتی بود که بازی غیرعادی من را درک کرد

کوجیما: مایکروسافت تنها شرکتی بود که بازی غیرعادی من را درک کرد هیدئو کوجیما و فیل اسپنسر در استودیو کوجیما پروداکشن کنار مجسمه لودنز لبخند به دوربین

کوجیما می‌گوید مایکروسافت تنها شرکتی بود که بازی غیرعادی من را درک کرد. در حالی که دیگران فکر می‌کردند من دیوانه شده‌ام.

ایکس باکس و کوجیما پروداکشن در حال همکاری برای ساخت یک بازی ابری هستند. استاد کوجیما در جدیدترین صحبت‌ها درباره علت همکاری با مایکروسافت سخن گفته‌اند و همچنین خاطرنشان کردند که بازی در دست ساخت آن‌ها یک بازی کلاسیک و سنتی نیست.

در کنار بازی تازه معرفی شده‌ی Death Stranding 2، استاد کوجیما مشغول ساخت یک بازی ابری با همکاری مایکروسافت هستند. اطلاعات زیادی از بازی ابری در دسترس نیست. بازی مذکور در تابستان معرفی شد و طبق شایعات ظاهراً ترسناک است یا حداقل عناصر وحشت را در بر دارد.

کوجیما در صحبت‌های ابتدایی خود عنوان کرد که بازی جدید تجربه‌ای کاملاً نوین است که هیچ مشابهی نداشته و ندارد. استاد در ادامه گفت که بازی در دست ساخت آن‌ها اساساً یک مدیوم جدید را تعریف می‌کند.

در مصاحبه اخیر با IGN، استاد کوجیما گفتند که علاوه بر دث استرندینگ 2 مشغول ساخت یک بازی غیرمعمول هستند. ایشان اضافه کردند که بازی جدید را به همکاران بالقوه زیادی نمایش داده‌اند اما از بین تمام آن‌ها تنها مایکروسافت بود که ایده بازی را درک کرد. در حالی که دیگر شرکت‌ها فکر می‌کردند کوجیما دیوانه شده است.

«من خیلی زود بی‌حوصله می‌شوم. شاید یکی از دلایلی که توانسته‌ام برای ۳۰ سال به بازی‌سازی مشغول باشم این مهم باشد که فناوری جدید خیلی زود جایگزین فناوری قدیمی می‌شود. ابزاری که امروز از آن استفاده می‌کنید ممکن است فردا بلااستفاده شود و من مشتاق این هستم که از ابزار جدید استفاده و بهره‌برداری کنم. در چنین شرایطی یک تصمیم اشتباه می‌تواند به شکست منجر شود، البته که این موضوع شباهت جالبی به برنامه فضایی دارد.

پروژه‌ای که مشغول ساخت آن با مایکروسافت هستیم، پروژه‌ای است که حقیقتاً برای ۵ تا ۶ سال ذهن من را مشغول کرده بود. پروژه جدید نیازمند زیرساختی است که سابقاً مورد نیاز و اساساً در دسترس نبود، من این پروژه را با شرکت‌های بزرگ زیادی در میان گذاشتم و بازی را برای آن‌ها ارائه کردم، اما به نظر می‌رسید که آن‌ها واقعاً فکر می‌کنند که من دیوانه شده‌ام. در نهایت این مایکروسافت بود که نشان داد پروژه را درک کرده است. به همین منظور ما اکنون در حال همکاری با هم هستیم و پیش‌نیاز فناورانه نیز بر عهده آن‌هاست.»

طبق شایعات و ویدیوهای فاش شده، بازی جدید استاد کوجیما و مایکروسافت ظاهراً عنوان ترسناکی به نام Overdose است.

بازی جدید استاد کوجیما و مایکروسافت ظاهراً عنوان ترسناکی به نام Overdose است پوستر بازی اووردوز شیشه شکسته خون زن

چندی پیش نیز کوجیما پروداکشن اعلام کرد که در حال آماده کردن یک پیام ویدیویی به مناسبت ۷ سالگی استودیو است. در این پیام ویدیویی اطلاعات مختصری در خصوص بازی‌های در حال ساخت ارائه شد. کوجیما گفت امیدوار است که در سال آینده میلادی در خصوص بازی کاملاََ جدید و پروژه‌های بصری دیگر اطلاع‌رسانی کند.

در نهایت این‌که اخیراََ در دست ساخت بودن فیلم دث استرندینگ نیز تأیید شد. استودیو Kojima Productions در ساخت فیلم Death Stranding دخیل است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص بازی جدید استاد کوجیما مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها