بازی GTA 6 قرار است سنگ محکی برای خلاقیت در هنرصنعت باشد

بازی GTA 6 قرار است سنگ محکی برای خلاقیت در هنرصنعت باشد والپیپر جی تی ای 6

بازی GTA 6 قرار است سنگ محکی برای خلاقیت در هنرصنعت باشد. تیک تو، ناشر جی تی ای می‌گوید نسخه‌ی ششم قرار است به سنگ محکی برای خلاقیت در هنرصنعت بازی‌های ویدیویی و سایر حوزه‌های سرگرمی تبدیل شود. همچنین بازی حدوداً ۲ سال با عرضه فاصله دارد.

استراوس زلنیک، مدیر عامل تیک تو (شرکت مادر راکستار)، می‌گوید نسخه‌ی جدید جی تی ای مراحل ساخت را به خوبی پشت سر می‌گذارد.

«بازی جدید راکستار قرار است به مانند بازی‌های پیشین به سنگ محکی برای خلاقیت در هنرصنعت بازی‌های ویدیویی و سایر حوزه‌های سرگرمی تبدیل شود. ما مشتاقیم که در زمان مناسب بیش‌تر درباره‌ی این بازی با شما صحبت کنیم.»

بلومبرگ پیش از این گزارش داده بود که GTA VI در منطقه‌ای اقتباس شده از میامی جریان خواهد داشت. که احتمالاً به محیط مورد انتظار وایس سیتی (Vice City) از نسخه‌ی سوم جی تی ای اشاره دارد. همچنین ظاهراً بازی یک شخصیت قابل بازی زن را میزبانی خواهد کرد.

تام هندرسون، منبع شناخته شده‌ی بازی هم خبر داد که بازی جی تی ای 6 احتمالاً سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ عرضه شود. چرا که راکستار در تلاش است تا محیط مناسبی را برای بازی‌سازان فراهم کند تا به مانند بازی‌های پیشین آن‌ها مجبور به کرانچ (کار بیش از حد) نباشند.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی GTA IV 

ریمستر جی تی ای 4

همچنین چندی پیش خبر رسید که راکستار ریمستر بازی‌های GTA IV و Red Dead Redemption را لغو کرده است تا به طور کامل روی جی تی ای 6 تمرکز کند. این خبر را منبع معتبر کوتاکو تأیید کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ با توجه به بالا رفتن انتظار طرفداران و در حالی که نزدیک به یک دهه از عرضه‌ی جی تی ای 5 می‌گذرد، آیا جی تی ای جدید موفق به راضی کردن طرفداران خواهد شد؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها