مایکروسافت قصد بهبود کیفیت گرافیکی بازی‌های ایکس باکس سری اس را دارد

مایکروسافت قصد بهبود کیفیت گرافیکی ایکس باکس سری اس را دارد Xbox Series S پس زمینه آبی

مایکروسافت قصد بهبود کیفیت گرافیکی بازی‌های ایکس باکس سری اس را دارد. کیت توسعه دهندگان Xbox Series S به‌روزرسانی جدیدی دريافت کرده و ظاهراً مایکروسافت چند صد مگابایت حافظه‌ی اشغال شده را برای بهبود عملکرد گرافیکی کنسول آزاد کرده است.

عملکرد گرافیکی ایکس باکس سری اس فوق العاده نیست. این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست و مایکروسافت نیز در تلاش برای بهبود وضعیت است. با این‌که هنوز نسل ۹ به صورت واقعی آغاز نشده و بازی‌های بزرگ اکثراً به صورت بین نسلی عرضه می‌شوند، اما سری اس با مشکل جدی مواجه شده است. حال به‌روزرسانی جدیدی که برای کیت توسعه دهنده‌ی عرضه شده، حاکی از آن است که صدها مگابایت از حافظه‌ی پردازشی آزاد شده و کنترل آن بر عهده‌ی بازیسازان قرار گرفته است.

همان‌طور که می‌دانید ایکس باکس سری اس کنسول نسل جدید مایکروسافت است که کیفیت حداقلی را هدف قرار داده. این کنسول بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس را با کیفیت پایین‌تر و وضوح تصویر غالباً 1080p اجرا می‌کند. به‌روزرسانی جدید کنسول توسعه دهندگان، این امکان را به آن‌ها می‌دهد که کنترل بیش‌تری روی حافظه و توان پردازشی سری اس داشته باشند. این موضوع می‌تواند اندکی وضعیت گرافیکی بازی‌های سری اس را بهبود ببخشد. چرا که مشخصاً مایکروسافت قصد بهبود کیفیت گرافیکی بازی‌های ایکس باکس سری اس را دارد.

نوشتار مرتبط:  اگر Xbox Series S نخریده‌اید، بروید خدا را شکر کنید! 

ایکس باکس سری اس قاب جلویی کوچک ترین کنسول نسل 9

شایان ذکر است که دیجیتال فاندری اوایل امسال عنوان کرده بود که بسیاری از بازیسازان از سخت‌افزار ناچیز ایکس باکس سری اس گلایه دارند. با این حال ما بازی‌هایی همچون Forza Horizon 5 را نیز داشته‌ایم که عملکرد خیلی خوبی روی این کنسول ۳۰۰ دلاری بر جای گذاشته‌اند. از طرفی کنسول Xbox Series S ظاهراً در بازارها موفقیت خوبی را کسب کرده است. تا جایی که در جمعه‌ی سیاه ۲۰۲۱ پرفروش‌ترین کنسول لقب گرفته بود.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ علاقه‌ای به خرید سری اس دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها