تماشا کنید: آخرین اطلاعات و تاریخ عرضه‌ی Bayonetta 3

تماشا کنید: آخرین اطلاعات و تاریخ عرضه‌ی Bayonetta 3 پوستر بازی بایونتا 3

سرانجام نینتندو از تاریخ عرضه‌ی بایونتا 3 پرده‌برداری کرد. به نقل از بیانیه‌ی نینتندو و پلاتینیوم گیمز، بازی Bayonetta 3 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ برابر با ۶ آبان ماه به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

اطلاعات جدید در خصوص بازی مورد انتظار هک اند اسلش به همراه تصاویر گیم پلی و یک تریلر فوق‌العاده جذاب که در پایین قابل مشاهده است به اشتراک گذاشته شد. به نقل از نینتندو، ما در این بازی شاهد محفل ساحره‌ها خواهیم بود. ساحره‌هایی که هر کدام از دیگری جذاب‌تر و شگفت‌آورتر هستند. خیابان‌های توکیو، کوهستان‌های چین و دیگر مناطق شاخص میزبان مبارزات هیجان‌انگیز بازی خواهند بود.

نکته‌ی عجیب و غیرمنتظره اینجاست که گیمرها علاوه بر بایونتا، قابلیت کنترل یک شخصیت جدید به نام ویولا (Viola) را نیز خواهند داشت. شخصیت جدید بازی Bayonetta 3 به همراه هیولای گربه‌ای خود به نام Cheshire دمار از روزگار دشمنان بازی در می‌آورند.

آخرین اطلاعات و تاریخ عرضه‌ی Bayonetta 3 تصویر شخصیت ویولا بایونتا 3

مثل همیشه در این بازی شاهد مبارزات نفس‌گیر و هیجان‌انگیز خواهیم بود. شما قابلیت ارتقاء توانایی و قدرت‌های بایونتا را خواهید داشت و او این بار برای شکست دشمنان جدید با ساحران دیگر همکاری می‌کند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به ویولا اشاره کرد که او نیز قدرت‌های ویژه‌ی خود را دارد. نسخه‌ی ویژه‌ی Bayonetta 3 نیز در همان تاریخ ۶ آبان عرضه خواهد شد و دارای محتوای جانبی ویژه‌ای همچون کتاب هنری ۲۰۰ صفحه‌ای است.

بازی فوق‌العاده پرطرفدار بایونتا 3 نخست سال ۲۰۱۷ به صورت مختصر معرفی شد و در ادامه به مدت ۴ سال خبری از آن نبود. تا این‌که بالأخره سال گذشته شاهد تریلر و اطلاعات جدید در خصوص بازی بودیم و اکنون نیز تاریخ عرضه‌ی بازی Bayonetta 3 مشخص شد.

گیم پلی بازی بایونتا 3 ویولا در حال مبارزه

تریلر جدید و جذاب بازی مشخص کرد که یوسوکه میاتا (Yusuke Miyata)، طراح بازی‌های The Wonderful 101 و Astral Chain، کارگردان بازی Bayonetta 3 است. پیش از این تصور می‌شد که استاد هیدکی کامیا کارگردان بازی باشند. احتمالاً تغییراتی صورت گرفته است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مشتاق تجربه‌ی Bayonetta 3 هستید؟ شخصیت جدید بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها