حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 7 Biohazard

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 7 Biohazard

ترس و انزوا شاکله‌ی اصلی رزیدنت اویل 7 را تشکیل می‌دهند. این بازی با معرفی دوربین اول شخص تغییر بزرگی در مجموعه پدید آورد. تغییری که زمینه‌ساز بازگشت رزیدنت به ریشه‌ها شد. حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 7 Biohazard را از ساویس‌گیم دنبال کنید.

بازی رزیدنت اویل 7 با ارائه‌ی گیم پلی جدید و فضاسازی به شدت ترسناک توانست توجه مخاطبان جدیدی را جلب کند. با این حال برخی از طرفداران قدیمی مجموعه از این تغییرات راضی نبودند. اگر به دنبال ترسناک‌ترین تجربه‌ی رزیدنت هستید، رزیدنت اویل 7 بایوهازارد شما را نا امید نخواهد کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 7 Biohazard

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 460
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-4460, 2.70GHz یا AMD FX-6300
  • فضای ذخیره‌سازی: 24 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Resident Evil 7 Biohazard

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB VRAM
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7 3770 3.4GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 24 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Resident Evil 7: Biohazard؛ بازگشتی شکوهمند 

میا در رزیدنت اویل 7

آیا من می‌توانم Resident Evil 7 Biohazard را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی Resident Evil 7 Biohazard به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. برای نصب این بازی شما به تنها 24 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای رزیدنت اویل 7 استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5-4460, 2.70GHz یا AMD FX-6300 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i7 3770 3.4GHz می‌باشد. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 460 می‌باشد. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB VRAM پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Resident Evil 7 Biohazard دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها