خالق رزیدنت ایول دوست دارد حداقل یک بازی دیگر را کارگردانی کند

معرفی بزرگان: شینجی میکامی، به نام پدرخوانده

به گزارش ساویس‌گیم، شینجی میکامی چندین شماره‌ی نخست رزیدنت ایول را کارگردانی کرده است. و این موضوع ایشان را به یک افسانه‌ی زنده بدل کرده. استاد میکامی ضمن خلق رزیدنت ایول و زیرسبک وحشت و بقا چندین عنوان شاخص دیگر نیز در کارنامه دارند.

شینجی میکامی سان در طول بیش از 3 دهه فعالیت در هنرصنعت عناوین شاهکار و کلاسیکی چون رزیدنت ایول 4، عنوان بکر داینو کرایسیس و بازی اکشن شاخص Vanquish را به عاشقان هنر هشتم هدیه کرده‌اند. و فعالیت ایشان پس از تأسیس استودیوی Tango Gameworks سرعت بیش‌تری گرفته است.

خالق رزیدنت ایول دوست دارد حداقل یک بازی دیگر را کارگردانی کند رزیدنت اویل شینجی میکامی گوست وایر توکیو ps5

حال در جدیدترین مصاحبه ایشان از علاقه‌ی خود برای کارگردانی حداقل یک بازی دیگر سخن گفته‌اند. متأسفانه در حال حاضر مشخص نیست که بازی بعدی استاد چه خواهد بود.

با این‌که کارگردانی GhostWire Tokyo بر عهده‌ی استاد نیست، ولی ایشان کماکان نقش کلیدی در خلق آن ایفا کرده‌اند. در طول چند سال اخیر جناب شینجی میکامی وظيفه‌ی کارگردانی را به بازی‌سازان جوان و با استعداد Tango Gameworks محول کرده‌اند. و در حال تربیت هنرمندان خلاق آینده هستند. همان‌گونه که در کپکام این کار ارزشمند را انجام می‌دادند و با میدان دادن به هیدکی کامیا منجر به خلق فرانچایز شاخص هک اند اسلش یعنی Devil May Cry شدند.

خالق رزیدنت ایول دوست دارد حداقل یک بازی دیگر را کارگردانی کند شینجی میکامی رزیدنت اویل

انتظار برای بازی بعدی استاد میکامی دشوار است. با این‌که بازنشستگی ایشان غیر قابل تحمل و جانکاه است ولی دوست داریم پیش از آن باز هم هنرصنعت را چند پله به جلو رانند. همان‌طور که در طول 30 سال گذشته امضای خود را بر هنر هشتم زده‌اند و از این حیث جزو جاودانگان هنر قلمداد می‌شوند.

شما دوست دارید وداع با شکوه استاد میکامی با هنر هشتم به چه شکل باشد؟ بازگشت به کپکام و خلق یک رزیدنت ایول جدید؟ کارگردانی The Evil Within 3؟ خلق یک آی‌پی جدید در زیرسبک وحشت و بقا یا عنوانی جدید در سبکی جدید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها