سرورهای Forza Street بهار 1401 خاموش می‌شوند

سرورهای Forza Street بهار 1401 خاموش می‌شوند

به گزارش ساویس‌گیم، Turn 10 اعلام کرد که سرورهای Forza Street را بهار 1401 خاموش خواهند کرد. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که فورزا فرانچایز ارزشمندی به شمار می‌رود ولی نسخه‌ی فرعی موبایل با استقبال خوبی مواجه نشد و خیلی زود قرار است شاهد توقف پشتیبانی از آن باشیم.

بازی Forza Street سال 2018 روی PC آغاز به کار کرد و این عنوان Free to Play در ادامه 2020 راهی پلتفرم موبایل شد. استقبال مناسبی از بازی نشد و به‌روزرسانی 20 دی آخرین محتوای Forza Street می‌باشد. این به‌روزرسانی ماشین جدید، 12 هفته Spotlight++ و زمان شارژ کوتاه‌تر را به بازی اضافه کرده است. همچنین قیمت ماشین‌های درون بازی نیز کاهش پیدا کرده است.

سرورهای Forza Street بهار 1401 خاموش می‌شوند

سازندگان در بیانیه‌ی اخیر ضمن تشکر از بازی‌بازان اعلام کردند که بهار 1401 سرورهای Forza Street خاموش خواهند شد و این بازی تجربه‌ای شد برای بهبود عناوین آینده‌ی سری فورزا.

در حال حاضر بازی فورزا هورایزون 5 توانسته است موفقیت شگفت‌انگیزی را به دست آورد. و تعداد بازی‌بازان این اثر از مرز 15 میلیون نفر گذر کرده است. و اما Turn 10 نیز سخت مشغول کار روی فورزا موتور اسپورت جدید برای Xbox Series X/S و PC می‌باشد.

فورزا استریت

خب دوستان نظرتان چیست؟ شما بازی Forza Street را تجربه کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها