بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید

بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید

اگر کنسول خود را تازه خریداری کرده‌اید و به دنبال تجربه‌ی بازی‌های متنوع بدون پرداخت هزینه‌های گزاف هستید، ما در ادامه به شما بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید را معرفی خواهیم کرد.

بازی‌های ویدئویی امروزه به سرگرمی گرانی تبدیل شده‌اند ولی به لطف عناوین Free to Play می‌شود بدون پرداخت ریالی به تجربه‌ی بازی پرداخت. بازی‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم روی پلتفرم‌های متنوعی در دسترس هستند، کافی است نام بازی‌ها را در استور جستجو کنید.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Apex Legends به علاوه‌ی آموزش 

بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید اپکس لجندز

Apex Legends

اپکس لجندز به صورت غیرمنتظره‌ای در سال 2019 عرضه شد و از آن موقع تا الآن جزو بهترین بازی‌های بتل رویال به شمار رفته است. Apex Legends سادگی و در دسترس بودن خاصی دارد که تجربه‌ی آن را برای همه جذاب کرده است. بماند که Respawn Entertainment تمام هنر خود در ارائه‌ی گان‌پلی اعتیادآور و طراحی نقشه‌ی نبوغ‌آمیز را در این بازی پیاده کرده است. نکته‌ی دیگر در خصوص Apex Legends پشتیبانی فوق‌العاده‌ی سازندگان است که کیفیت را بر کمیت ارجح دانسته‌اند.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Persona 4 Arena Ultimax 

بازی براولهالا

Brawlhalla

بازی‌های مبارزه‌ای زیادی سعی بر کپی کردن فرمول شگفت‌انگیز Super Smash Bros داشته‌اند، ولی همه بدون استثناء شکست خورده‌اند. در این بین شاید تنها عنوان موفق Brawlhalla باشد که ضمن الهام گیری از آن شاهکار، نکات ارزنده‌ای نیز به آن فرمول افزوده‌ است. نکته‌ی جذاب Brawlhalla تنوع شگفت‌انگیز شخصیت‌های آن است. از لارا کرافت و ریمن گرفته تا مبارزان وایکینگ و… Brawlhalla در زمینه‌ی Free to Play بودن واقعاََ دست و دل باز است و بخش‌های رایگان زیادی در اختیار شما می‌گذارد.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Warzone به علاوه‌ی آموزش 

بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید وارزون نقشه ی جدید

Call of Duty: Warzone

وارزون یکی از ستون‌های بتل رویال به حساب می‌آید که طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است. بدون شک بزرگی نام کالاف دیوتی در این محبوبیت بی‌تأثیر نبوده است ولی خود بازی نیز کيفيت درخوری دارد. نقشه‌های عظیم که میزبان 150 بازی‌باز هستند در کنار گان‌پلی لذت‌بخش کالاف دیوتی از جمله ویژگی‌های بارز وارزون به شمار می‌روند. نقشه‌ی جدید وارزون به تازگی عرضه شده است و حال بهترین زمان برای تجربه‌ی این بازی پرطرفدار است.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Destiny 2 به همراه آموزش 

بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید دستینی 2

Destiny 2

دستینی دستپخت خالقان هیلو است. بانجی با ساخت دستینی یک شوتر اول شخص جذاب را به طرفداران این سبک هدیه کرد. Destiny 2 مراحل رایگان زیادی دارد که تا ساعت‌ها شما را سرگرم نگه می‌دارد. البته تجربه‌ی اصلی آن با خرید بسته‌های گسترش دهنده‌ نمایان می‌شود. ولی سازندگان محتوای رایگان منصفانه‌ای را برای بازی‌بازان تعبیه کرده‌اند. محتوای تک‌نفره و داستان‌محور به علاوه‌ی محتوای آنلاین چندنفره‌.

نوشتار مرتبط:  فورتنایت چگونه محبوب‌تر از پابجی شد و به یک بازی جهانی مبدل گشت 

فورتنایت

Fortnite

فورتنایت یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال حال حاضر است. اپیک گیمز در طول سال‌ها شخصیت‌های محبوب زیادی را به این بازی بتل رویال اضافه کرده است. شخصیت‌هایی همچون مستر چیف، کریتوس، مرد عنکبوتی، سوپرمن و کلی شخصیت ریز و درشت دیگر. اگر به دنبال یک تجربه‌ی متفاوت و در دسترس بتل رویال هستید، فورتنایت یکی از بهترین‌هاست.

نوشتار مرتبط:  چرا Halo Infinite یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های 2021 خواهد بود؟ 

هیلو اینفینیتی

Halo Infinite

بخش چندنفره‌ی Halo Infinite کاملاََ رایگان است. شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای به تجربه‌ی یکی از بهترین بازی‌های آنلاين چندنفره بپردازید. گان‌پلی شگفت‌انگیز، انیمیشن روان و نقشه‌های جذاب از جمله شاخصه‌های Halo Infinite به شمار می‌روند. بخش چندنفره‌ی هیلو بی‌کران فعلاََ کامل و بی‌نقص نیست ولی تجربه‌ی آن کماکان جذاب است.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series X که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید

Killer Instinct

یکی از قدیمی‌ترین فرانچایزهای سبک مبارزه‌ای Killer Instinct است. تجربه‌ی این بازی کاملاََ رایگان است، البته فقط به یک شخصیت دسترسی دارید. اگر به سبک مبارزات Killer Instinct علاقه‌مند شدید می‌توانید نسخه‌ی کامل آن را از گیم پس دریافت کنید. در کل Killer Instinct ارزش تجربه دارد، به خصوص اگر طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای باشید.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rocket League به علاوه‌ی آموزش 

راکت لیگ فوتبال ماشینی

Rocket League

راکت لیگ یا همان فوتبال ماشینی خودمان پس از گذشت سال‌ها هم‌چنان جذابیت خود را حفظ کرده است. اکنون چند وقتی می‌شود که بازی کاملاََ رایگان شده و صرفاً برای خرید ماشین‌های جدید و موارد تزئینی به دلخواه هزینه خواهید کرد. راکت لیگ گیم پلی ساده و در دسترسی دارد. اگر دنبال یک تجربه‌ی چالش‌برانگیز و در عین حال در دسترس هستید، راکت لیگ را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series S که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید وارفریم

Warframe

این بازی کم‌کم به یک دهه حضور در بازار نزدیک می‌شود. Warframe یک تجربه‌ی آنلاین و چندنفره‌ی باسابقه و حرفه‌ای است که در طول سالیان تغییرات زیادی به خود دیده است و همیشه سعی بر تازه نگه داشتن فضای خود داشته. البته شایان ذکر است که این نینجاهای فضایی بخش داستانی مخصوص به خود را نیز دارند.

نوشتار مرتبط:  توضیحات مایکروسافت در خصوص برتری Xbox Series S نسبت به Xbox One X 

ورلد اف تانک جهان تانک‌ها

World of Tanks

جهان تانک‌ها بیش از یک دهه است که در بازار عناوین چندنفره‌ یکه‌تاز است. مبارزه با این ماشین‌های نظامی وحشتناک لذت خاصی دارد. جالب است که این بازی واقع‌گرایانه و فوق‌العاده جدی crossoverهای جذابی هم با GI Joe، Hot Wheels و آرنولد شوارتزنگر دارد. اگر به دنبال یک بازی چندنفره‌ی واقع‌گرایانه، جدی و متفاوت می‌گردید World of Tanks بهترین انتخاب خواهد بود.

خب دوستان نظرتان درباره‌ی بهترین بازی‌های رايگان Xbox Series X که باید هم‌اکنون دانلود کنید، چیست؟ کدام عنوان را تجربه کرده‌اید؟ عنوان دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها