بازی Diablo 4 قرار است تعریف هنر را در هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی متحول کند

بازی Diablo 4 قرار است تعریف هنر را در هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی متحول کند

به گزارش ساویس‌گیم، در حال حاضر 3 بازی از فرانچایز دیابلو در دست ساخت قرار دارند. Diablo 4 اما ظاهراً سوگلی اکتیویژن است.

در جریان مصاحبه‌ی جدید مدیر اجرایی Activision Blizzard ور خصوص عناوین Diablo 4, Diablo 2: Resurrected و Diablo Immortal توضیحاتی را ارائه داد. این عناوین قرار است نه تنها انتظارات را برآورده کنند، بلکه مرزها را نیز جابه‌جا کنند.

مدیر اجرایی شرکت معتقد است که Diablo 4  ارزش انتظار را خواهد داشت. چرا که قرار است مفهوم هنر را در عناوین اکشن-نقش‌آفرینی دست‌خوش تغییر دهد و به جلو راند. جناب مدیر اجرایی معتقد است که مراحل ساخت بازی به خوبی در حال پیشرفت است. تیم سازندگان هم به تازگی گسترش یافته‌اند و قرار است مثل همیشه با یک بازی اصیل طرف باشیم. همچنین این‌که Diablo 4 قرار است تعریف جدیدی به عناوین اکشن-نقش‌آفرینی دهد. و مثل همیشه به الگو و سنگ محکی در این زیرسبک مبدل شود.

گذشته از این‌ها توسعه دهندگان قصد دارند بازی را تا مدت‌ها پشتیبانی کنند. و محتواهای ارزشمندی را بنا به درخواست طرفداران به آن بیافزایند. اکتیویژن در جریان نمایش گذشته‌ی بازی Diablo 4 هم نظر مساعدی از خود نشان داد. و به این بازی بسیار خوشبین است.

و اما بازی Diablo Immortal وارد فاز دوم آزمون و خطای خود شده است. کاربران موبایل می‌توانند مزه‌ی ناب این فرانچایز را بچشند. و این مهم به گسترش بازار این سری کمک شایانی خواهد کرد. تا بدین جای کار طرفداران نگاه مثبتی به نسخه‌ی موبایل داشته‌اند. علیرغم نقدهای منفی در هنگام معرفی بازی که به سال 2018 برمی‌گردد. ظاهراً سازندگان در طول این مدت بازنگری ویژه‌ای را انجام داده‌اند.

در نهایت اشاره‌ای هم به Diablo 2: Resurrected شد. سازندگان قرار است همان تجربه‌ی کلاسیک را به دستگاه‌های مدرن بیاورند. طبق گفته‌ها قصد آسان سازی بازی هم در دستور کار نبوده است و صرفاً سعی شده است که بازی در دسترس‌تر باشد. و برای کاربران جدید و قدیمی لذت‌بخش و دلچسب باشد.

متأسفانه تاریخ عرضه‌ی Diablo 4 مشخص نیست. ولی سازندگان گفته‌اند که تا قبل از 2022 منتظر آن نباشید.

نظر شما چیست دوستان؟ از طرفداران مجموعه‌ی بزرگ دیابلو هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها