تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی Sherlock Holmes: Chapter One

تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی Sherlock Holmes: Chapter One

به گزارش ساویس‌گیم، Frogwares تریلر جدیدی از Sherlock Holmes: Chapter One منتشر کرد. در این تریلر شاهد روش‌های تحقیق و تفحص هستیم.

شما می‌بایست ضمن یافتن سرنخ از مضنونین بازجویی کنید و از اطرافیان نیز غافل نشوید. کسی چه می‌داند شاید یک نکته‌ی ظریف کلید حل معما باشد.

در طول بازی به شخصیت‌هایی برخورد خواهید کرد که تمایلی به مصاحبه با کارآگاه را ندارند. اینجاست که لباس مبدل به کمکتان خواهد آمد. بسته به شرایط باید لباس مناسب را انتخاب کنید و تغییر قیافه دهید. در نهایت پس از کسب اطلاعات در قصر ذهن خودتان به استنتاج بپردازید ولو این‌که در پایان به اشتباه بخورید.

تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی Sherlock Holmes: Chapter One بازی شرلوک هلمز

در پایان این شما هستید که مجازات یا عفو مجرم را در دست خواهید داشت. شاید کسی در این بین بی‌گناه شناخته شود و بخواهید او را عفو کنید. ولی عواقب آن بر عهده‌ی خودتان خواهد بود.

بازی Sherlock Holmes: Chapter One در تاریخ 25 آبان‌ماه برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S, PS5 و PC عرضه خواهد شد. نسخه‌ی PS4 و Xbox One در ادامه منتشر خواهند شد.

نظر شما در خصوص بازی شرلوک هلمز چیست؟ برای تجربه‌ی Sherlock Holmes: Chapter One مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها