بازی Dying Light برای PS5 و Xbox Series X/S رده‌بندی شد

بازی Dying Light برای PS5 و Xbox Series X/S رده‌بندی شد

به گزارش ساویس‌گیم، بازی به شدت مورد انتظار Dying Light 2 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های 2022 خواهد بود. شکی در این نیست. البته اگر انجمن‌های منحرف و کثیف SJW اجازه‌ی نفس کشیدن به سازندگان بدهند. Techland زحمات فراوانی برای بهبود Dying Light کشید و در نهایت این بازی با اقبال طرفداران مواجه شد. برای همین است که انتظار برای نسخه‌ی دوم خیلی سخت شده است.

خوشبختانه به نظر می‌رسد سازندگان ترتیب نسخه‌ی نسل جدید Dying Light را داده‌اند. پیش از این قرار بود شاهد یک به‌روزرسانی ساده باشیم. ولی به نظر می‌رسد که با یک نسخه‌ی تماماً نسل جدید و بر پایه‌ی معماری کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S طرف خواهیم بود. فعلاً چیزی به طور رسمی مشخص نشده است ولی بر طبق تجربه می‌توان حدس زد که معرفی رسمی اندکی پس از رده‌بندی شدن بازی رخ خواهد داد. باید منتظر ماند و دید.

بازی Dying Light برای PS5 و Xbox Series X/S رده‌بندی شد

بازی Dying Light هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One و PC در دسترس است. نسخه‌ی نینتندو سوئیچ نیز قرار است آذرماه عرضه شود. همچنین بازی Dying Light 2 Stay Human نیز برای این پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد به علاوه‌ی PS5 و Xbox Series X/S.

نظر شما در خصوص Dying Light چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ برای Dying Light 2 مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها