نقشه جهان باز Dying Light 2 چهار برابر بزرگتر از نسخه اصلی خواهد بود

Dying Light 2

استودیو Techland ، استودیوی سازنده Dying Light و نسخه دوم آن، Dying Light 2 ، جزئیات جدیدی در مورد جدیدترین بازی خود ارائه داده است. در واقع ، به لطف ابزاری مانند CityBuilder و World Streaming ، دنیای بازی Dying Light 2 تقریباً چهار برابر اندازه اصلی تخمین زده شده است. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید.

با توجه به موفقیت چشمگیر Dying Light اصلی، تعجب آور نبود وقتی Techland دنباله بازی را در E3 در سال 2018 اعلام کرد. دنباله که پانزده سال پس از نسخه اصلی اتفاق می‌افتد. نسخه مدرن عصر تاریکی را نشان می‌دهد با تأکید بیشتر بر تأثیر انتخاب بازیکن در داستان ، زیرا بازیکنان از توانایی‌های پیشرفته همراه با سلاح‌های دوربرد و سایر موارد برای زنده ماندن در آخرالزمان زامبی‌های مداوم استفاده می‌کنند. اما توسعه بازی دقیقاً به راحتی انجام نشده است، به خصوص با اخراج کارگردان بازی کریس آولون به دلیل اتهامات جنسی و به دنبال آن جدایی غیر منتظره نویسنده و مدیر هنری پاول سلینجر. همه این‌ها با ادعاهای سو مدیریت و البته همه گیر بودن کووید-19 بیشتر تشدید شد. بنابراین ، به طور طبیعی ، به روزرسانی‌های بازی بسیار کم بود و تأخیرها متاسفانه بسیار اجتناب ناپذیر بودند.

تاریخ انتشار بازی به مدت زمان نامعلومی به تأخیر افتاد تا به توسعه دهندگان فرصت بیشتری داده شود. که به طور قابل توجهی طرفداران بازی را که منتظر اخبار بهتر بودند ناامید کرد. اگرچه بعداً Techland تأیید کرد که این بازی در سال 2021 منتشر خواهد شد. اما هنوز زمان قطعی انتشار این زمان وجود ندارد. در مصاحبه اخیر با Wccftech ، چهار نفر از توسعه دهندگان بازی اعلام کرده‌اند که توسعه در Dying Light 2 در حال پیشرفت است. علاوه بر این ، بازی بزرگتر از بازی قبلی خود خواهد بود. با دنیای بازی که چهار برابر بزرگتر از بازی اول است. تیم توسعه در Techland با استفاده از یک موتور بازی‌سازی سفارشی به نام CityBuilder ، که می‌تواند به سرعت فضاهای وسیع را با ساختمان‌ها و ویژگی‌های شهری ، فناوری World Streaming که به بازیکنان اجازه می‌دهد بدون وقفه بارگیری و یکپارچه جهان و قابلیت C-Engine را پیمایش کنند. به این موفقیت برجسته رسیده است.

اندازه بازی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک محل نگرانی در توسعه بازی به دلیل ضرورت زیاد تعادل است که باید حاصل شود. نقشه‌های بزرگتر به منظور جلب توجه بازیکنان در طول سفر خود در محیط ، به محتوای متنوع تری نیاز دارند. اما این به نوبه خود باعث افزایش زمان تولید می‌شود. و به ویژه در مورد Cyberpunk 2077 ، می‌تواند به معنای فرصت بیشتر برای رفع مشکلات باشد. به خصوص در هنگام کمبود زمان برای توسعه بازی. از طرف دیگر ، بازی‌های با دنیای کوچکتر می‌توانند احساس محدودیت یا کمبود عمق کنند. به نظر می رسد Techland تصمیم دارد جهانی بزرگ و متنوع و پر از عمق و فرصت برای کشف بازیکنان بسازد. اما امیدواریم که با CityBuilder ، C-Engine و تجربه بازی‌های قبلی ساخته شده، بتواند از اشتباهات مشابه Cyberpunk 2077 جلوگیری کند.

بازی Dying Light 2 هنوز تاریخ قطعی انتشار بیش از 2021 را ندارد. اما توسعه دهندگان هیچ نشانه‌ای برای حدس بیشتر در مورد تاخیرهای بعدی نشان نداده‌اند. بنابراین آخرین نسخه بروزرسانی امیدوارم که اولین نسخه باشد. محتوای زیادی در دنیای بازی‌های گسترده وجود دارد. و بازیکنان بدون شک مشتاق دیدن آنچه که توسعه دهندگان Techland دنیای بازی گسترده خود را با چه چیزی پر کرده‌اند، هستند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها