تاریخ عرضه‌ی جدید Elden Ring مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی جدید Elden Ring مشخص شد

به گزارش ساویس‌گیم، FromSoftware بازی مورد انتظار Elden Ring را تأخیر زد. این بازی قرار بود یکم بهمن‌ماه عرضه شود. اما اکنون تاریخ عرضه‌ی جدید Elden Ring مشخص شد.

سازندگان اعلام کردند بازی الدن رینگ در تاریخ 6 اسفندماه عرضه خواهد شد. علت این تأخیر بهبود کیفیت و رسیدگی به مشکلات فنی بازی عنوان شده است. چرا که چندی پیش یک کلیپ 30 ثانیه‌ای از بازی فاش شد که کیفیت مناسبی نداشت و حال باید دید آیا FromSoftware می‌تواند در فرصت چند ماهه مشکلات بازی را برطرف کند یا خیر.

همچنین مشخص شد که بازی Elden Ring در حد فاصل آبان‌ماه و آذرماه نسخه‌ی آزمایشی محدود دریافت خواهد کرد. بدون شک این نسخه‌ی آزمایشی به سازندگان کمک شایانی خواهد کرد تا کیفیت نهایی بازی را بهبود بخشند.

تاریخ عرضه‌ی جدید Elden Ring مشخص شد الدن رینگ

بازی Elden Ring ابتدا سال 2019 بود که معرفی شد. از همان ابتدا نیز به سرعت مورد توجه قرار گرفت. چرا که FromSoftware در طول سال‌ها توانسته است برای خود جایگاهی در هنرصنعت پیدا کند. و همکاری نویسنده‌ی بزرگ جورج مارتین در این پروژه بازتاب فراوانی داشت.

پیش از این سازندگان اطلاعات فراوانی از بازی را با ما به اشتراک گذاشته بودند. از جمله این‌که بازی به مراتب آسان‌تر خواهد بود و شاهد سختی آزاردهنده نخواهیم بود. از طرفی سیستم جابه‌جایی ویژه‌ای در بازی تعبیه شده و عمق جهان بازی نیز نسبت به آثار پیشین افزایش پیدا کرده است.

جا دارد به این نکته اشاره کنیم که همه‌گیری جهانی ویروس در تأخیر این بازی بی‌تأثیر نبوده است. شرایط دور کاری و قرنطینه مشاغل زیادی را تحت الشعاع قرار داده است.

تاریخ عرضه‌ی جدید Elden Ring مشخص شد الدن رینگ

علیرغم همه‌ی مشکلات بازی Elden Ring قرار است در تاریخ 6 اسفندماه برای Xbox Series X/S, Xbox One, PS4, PS5 و PC عرضه شود.

نظر شما در خصوص الدن رینگ چیست؟ برای تجربه‌ی آن مشتاق هستید؟ نمایش‌های بازی را چطور ارزیابی کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها