به گزارش ساویسگیم، بالأخره پس از سالها انتظار اطلاعات جدید پیرامون بازی مورد انتظار Elden Ring ارائه شد تا طرفداران این بازی را سیراب کند. حال ما اطلاعات زیادی در خصوص این بازی داریم، از پایانهای متعدد تا مناطق بازی و از همه مهمتر غولآخرها.
بدون شک این بازی قرار است بزرگترین پروژهی FromSoftware باشد. کارگردان مجموعه آقای هیدتاکا میازاکی صحبتهایی را با فامیتسو انجام داده است که به آنها نیز خواهیم پرداخت.
هیدتاکا میازاکی در خصوص بازی مورد انتظار Elden Ring میگوید که هدف او تحول فرمول دارک سولز میباشد. شیوهی روایت در الدن رینگ مشابه سری سولز است با این تفاوت که آزادی بیشتری به بازیباز اعطا شده است.
میازاکی مدت زمان به اتمام رساندن Elden Ring را تقریباً 30 ساعت اعلام کرده است. در خصوص بخش محبوب بازی هم گفتند: غولآخرها محدود خواهند بود و چندین غولآخر فرعی نیز قرار دارد که کشتن آنها اختیاری خواهد بود. در ادامه به بخشهای مهم صحبتهای میازاکی در خصوص بازی توجه بفرمائید:
- پایهی داستانی Elden Ring را George R.R Martin نوشته است و باقی اجزای بازی توسط FromSoftware توسعه یافته است.
- الدن رینگ به سنگ بنای عناوین میازاکی و استودیو بدل خواهد شد.
- شخصیت اصلی بازی توسط بازیباز طراحی خواهد شد.
- بازی شما را به هدف راهنمایی خواهد کرد ولی شما مجبور به پیروی از آن نیستید.
- تعداد غولآخرهای بازی محدود خواهد بود و ترتیبی برای شکست دادن آنها وجود نخواهد داشت.
- روایت داستان مشابه آثار قبلی این کارگردان میباشد.
- در Elden Ring ما 6 منطقهی اصلی خواهیم داشت که توسط یک رهبر اصلی کنترل میشوند.
- بازی دارای منطقهی اصلی (Hub) خواهد بود.
- سیستم جهانباز دارک سولز در این بازی هم پابرجاست.
- شما میتوانید در طول بازی ارواح مختلفی را احضار کنید تا به یاری شما آیند. این ارواح انواع مختلفی خواهند داشت و برای حمله، دفاع و سایر موارد کاربردی خواهند بود.
- الدن رینگ چندین پایان خواهد داشت.
- آزادی عمل در این بازی به مراتب بیشتر از آثار قبلی است.
- سیستم Battle art از دارک سولز 3 بازگشته است اما محدود نیست.
- سازندگان مطمئن هستند که بازی در تاریخ مشخص شده عرضه خواهد شد و تأخیری را شاهد نخواهیم بود.
- در بخش چندنفرهی Elden Ring از 4 بازیباز پشتیبانی میشود که میتوانند محیط بازی را پیمایش کنند. قاعدتاً در این صورت قابلیت استفاده از اسب خود را نخواهید داشت.
- بازی Elden Ring قرار است به مراتب در دسترستر باشد تا افراد بیشتری قادر به تجربهی آن باشند. اما دشمنان جان سخت کماکان جزئی از بازی خواهند بود.
- میزان آسیب در صورت سقوط از ارتفاع چندان زیاد نیست تا بازیبازان به گشت و گذار بیشتر تشویق شوند.
- یک نقشهی کلی برای بازی وجود خواهد داشت، اما راههای مخفی و زیرزمینی در نقشه نخواهند بود.
- الدن رینگ دارای سیستم ساخت و ساز خواهد بود.
بازی مورد انتظار Elden Ring در تاریخ 1 بهمن برای پلتفرمهای PC, PS5/PS4, Xbox One و Xbox Series S|X عرضه خواهد شد. سازندگان قول این را دادهاند که در صورت خرید بازی روی کنسولهای نسل قبل ارتقاء رایگان گرافیکی دریافت خواهید کرد.
نظرتون در خصوص این بازی را بنویسید.