آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر

آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر

اکانت ظرفیت هوم از جمله‌ی رایج‌ترین اکانت‌های فروش بازی ایکس باکس است. ما پیش از این در خصوص ظرفیت‌های مختلف اکانت‌های ایکس باکس توضیح داده بودیم و در این مقاله آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر را خواهیم داشت. با ساویس‌گیم همراه باشید.

در ابتدا توجه داشته باشید که اگر بازی آفلاین روی کنسولتان دارید به محض آنلاین شدن بازی‌ها غیر فعال و قفل خواهند شد.

اولین اقدام پس از خرید اکانت ظرفیت هوم و دریافت اطلاعات اکانت روشن کردن کنسول و اتصال به شبکه‌ی لایو است. توجه داشته باشید که برای این‌کار کنسول شما باید آخرین به‌روزرسانی (آپدیت) را دریافت کرده باشد. حجم به‌روزرسانی ایکس باکس بسته به جدید یا قدیمی بودن نسخه‌ی فعلی بین 1 تا 4 گیگابایت است.

آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر آموزش آپدیت ایکس باکس

نکته‌ای که باید به آن توجه بفرمائید این است که مایکروسافت کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده است. در نتیجه برای وصل شدن به شبکه‌ی لایو ابتدا باید DNS تنظیم کنید.

فروشندگان معمولاً برای راحتی کار توصیه می‌کنند ابتدا از اکانت خودتان خارج شوید یا به اصطلاح Sign Out کنید. علت این کار اشتباه نگرفتن اکانت خودتان با اکانت فروشندگان است.

بعد از اینکه کنسول روشن شد در بالا سمت چپ وارد بخش اکانت‌ها شوید و سپس گزینه‌ی Add New را انتخاب کنید.

(دقت کنید که اکانت مربوطه قبلاً در بخش Choose a profile اضافه نشده باشد. چون معمولاً فروشندگان از یک اکانت برای خرید چندین بازی استفاده می‌کنند)

در فیلد باز شده آدرس ایمیل اکانت خریداری شده را تایپ کرده و Enter بزنید.

توجه: دقت کنید گزینه‌ی Get a new account را انتخاب نکنید.

آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر آموزش ساخت اکانت ایکس باکس

اگر درست انجام داده باشید در این مرحله باید از شما رمز عبور پرسیده شود، پسورد اکانت خریداری شده را با دقت و ضمن رعایت حروف بزرگ و کوچک تایپ کرده و Enter بزنید.

(در مواردی ممکن است کد تأیید از شما درخواست شود، در این صورت جهت ارسال شدن کد همان آدرس ایمیل اکانت خریداری شده را انتخاب کنید تا مایکروسافت کد را برای ایمیل ارسال کند. و فروشندگان کد را برای شما ارسال کنند. در ادامه کد دریافت شده را با دقت وارد کنید)

اگر صفحه‌ای با عنوان زیر:

We found your account settings from your last Xbox

?Want to apply them now

باز شد NO THANKS را انتخاب کنید.

چنان‌چه صفحه‌ای با عنوان Microsoft Service Agreement and Privacy Statement باز شد I Accept را انتخاب کنید.

آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر ساخت اکانت ایکس باکس

اگر عنوان زیر را مشاهده کردید:

  • (How we use your data)
  • ابتدا گزینه‌ی Next یا Continue را انتخاب کنید
  • و در ادامه No thanks را انتخاب کنید
  • برای when we share data with publishers نیز Next را انتخاب کنید

و اگر چنین سوالاتی ظاهر نشد به مرحله بعد برید.

سپس گزینه‌های زیر را انتخاب کنید:

  • برای Your privacy is in your control گزینه Next انتخاب شود
  • برای Sign-In & Security گزینه No barriers انتخاب شود
  • برای How do you want to sign in گزینه Skip this انتخاب شود

حال با اکانت مربوطه لاگین شده‌اید. در این مرحله ابتدا بررسی بفرمائید که آیا کنسول در حال حاضر هوم اکانت شده است یا خیر، این مرحله خیلی مهم و حساس است.

اگر قبلاً برای “اکانت” کنسول هوم مشخص نشده باشد کنسول شما اتوماتیک هوم شده با لاگین کردن در اکانت خریداری شده هوم شده است.

آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر هوم کردن ایکس باکس

:: برای بررسی این موضوع، به مسیر زیر برید ::

Settings => Personalization => My home Xbox

خیلی خیلی مهم: توجه بفرمائید که روی گزینه زیر کلیک نکنید. زیرا کنسول از هوم خارج شده و برای شما هزینه‌ی اضافی ایجاد می‌کند.

اگر گزینه‌ای که مشاهده می‌کنید “Remove this as my home Xbox” باشد، دیگر نیاز به انجام کاری در این مرحله ندارید. یعنی هوم شده است.

ولی اگر گزینه “Make this my Home Xbox” را مشاهده میکنید یعنی هوم نشده و باید یکبار روی عبارت [Make this my Home Xbox] کلیک کنید. دقت کنید تنها یکبار کلیک کنید و صبر کنید تا عملیات انجام شود.

آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر بازی ایکس باکس

حال از طریق کتابخانه‌ی بازی (Library)، بازی یا بازی‌های مورد نظر را به لیست دانلود اضافه کرده و بعد Pause کنید. تا بعداََ در هر زمانی که مایل بودید و شرایط محیا بود دانلود را ادامه دهید.

کار با اکانت خریداری شده در این مرحله تمام می‌شود. در این مرحله از اکانت خارج شده (یعنی Sign out کنید) و فقط اجازه دهید در لیست اکانت‌های کنسول باقی بماند.

نکته: چنانچه پس از هوم کردن، بازی یا اشتراک مورد نظر شما فعال نشد و یا عمل نکرد، کنسول خودتان را Full Shutdown کنید و از برق جدا بفرمائید. در ادامه بعد از 3 دقیقه مجدداً کنسول را روشن کرده و امتحان کنید. اگر باز هم بازی یا بازی‌ها را در قسمت مربوطه پیدا نکردید، می‌توانید با جستجوی نام بازی در استور مایکروسافت آن را دانلود کنید.

آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر حذف اکانت ایکس باکس

اگر فروشنده از شما درخواست کرده باشد در پایان اکانت را حذف کنید، در این صورت به مسیر (System => Settings => Account => Remove accounts) رفته و اکانت مورد نظر را حذف کنید.

نکته: هنگامی که آپدیتی برای بازی در حال نصب باشد، اگر اقدام به لغو آن بفرمائید کل دیتای بازی حذف می‌شود. و باید از اول دانلود کنید! اگر دانلود بازی شروع نشد، از اکانت خارج شوید و با غیرفعال کردن DNS مجدداً امتحان کنید. به عبارتی دی ان اس را روی اتوماتیک قرار بگذارید.

این بود آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس به همراه تصاویر، امیدوارم مورد توجه شما واقع شده باشد. اگر سؤالی دارید در بخش نظرات بپرسید عزیزان. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها