دلال 16 ساله از فروش PS5 به درآمد میلیون دلاری رسید!

دلال 16 ساله از فروش PS5 به درآمد میلیون دلاری رسید!

به گزارش ساویس‌گیم، بازی‌بازان زیادی مشتاق تهیه‌ی کنسول نسل جدید هستند. اما کمبود قطعات و دلالان بی انصاف تهیه‌ی PS5 و Xbox Series X را تقریباً غیرممکن کرده‌اند.

با این‌که 8 ماه از عرضه‌ی کنسول‌های جدید می‌گذرد اما مشکلات کماکان پابرجا هستند. در این بین مایکروسافت فوق‌العاده عمل کرده است و کنسول‌های خود را به شکل منظم توزیع کرده است. با این حال اوضاع سونی و PS5 اصلاً تعریفی ندارد و ظاهراً قصد بهتر شدن هم ندارد.

در این بین ضرر اصلی را عاشقان این هنر-صنعت می‌بینند. افرادی که در جستجوی خرید کنسول جدید هستند ولی فروشنده‌های اصلی موجودی تمام کرده‌اند و چاره‌ای جز رجوع به دلالان و تقبل هزینه‌ی اضافه ندارند.

دلال 16 ساله از فروش PS5 به درآمد میلیون دلاری رسید!

وقتی صحبت از دلال می‌شود احتمالاً شما یک تصویر ذهنی برای خود دارید که فردی جا افتاده را نشان می‌دهد، قطعاً تصور شما یک پسربچه‌ی 16 ساله نیست! اما Max Hayden با تنها 16 سال سن فروش 1.7 میلیون دلاری را به ثبت رسانده است. راه و روش این شیوه‌ی غیرمولد راحت است. دستگاه‌های کمیاب را تهیه می‌کنید و به قیمت بالاتر به مخاطبان اصلی به فروش می‌رسانید.

بدون شک سونی در ایجاد این بازار سیاه بی تقصیر نیست. این معضل بیشتر گریبان طرفداران پلی استیشن را گرفته است و مایکروسافت توانسته است توزیع کنسول‌های خود را مدیریت کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها