کارگردان خلاق بازی فاینال فانتزی 15 دو بازی بزرگ در دست توسعه دارد

کارگردان خلاق بازی فاینال فانتزی 15 دو بازی بزرگ در دست توسعه دارد

به گزارش ساویس‌گیم، کارگردان خلاق جناب آقای هاجیمه تاباتا که عنوان خوش ساخت Final Fantasy 15 را در کارنامه دارد، از عناوین جدید خود می‌گوید.

در مصاحبه‌ی با فامیتسو آقای تاباتا گفت که دو نقش‌آفرینی بزرگ در دست ساخت دارد. پیش تولید یکی از آن‌ها به پایان رسیده است و قرار است گیم پلی سرعتی و بهبود یافته‌ای به نسبت Final Fantasy Type-0 ارائه دهد. همچنین این بازی قرار است نسبتاََ کوتاه باشد ولی ارزش تکرار بالایی را ارائه دهد.

و اما پروژه‌ی بعدی جناب تاباتا قرار است فوق‌العاده بزرگ و جاه‌طلبانه‌ باشد. بازی دوم JP Games قرار است نسخه‌ی گسترش یافته‌ی مکانیک‌های فاینال فانتزی 15 را ارائه دهد و پیش‌بینی می‌شود عنوانی جهان‌باز و عظیم باشد.

کارگردان خلاق بازی فاینال فانتزی 15 دو بازی بزرگ در دست توسعه دارد

تاباتا اعلام کرد که توسعه‌ی این عناوین به کمک شرکت‌های بزرگ ممکن شده است. اما ایشان نام شرکت را مشخص نکرد. ولی ما می‌توانیم اسکوئرانیکس را از این لیست خط بزنیم چرا که تاباتا این شرکت را در سال 2018 ترک کرد. اتفاقی که منجر به لغو DLCهای داستانی فاینال فانتزی 15 شد.

با توجه به این‌که بازی‌های JP Games در مراحل اولیه‌ی تولید قرار دارند فعلاََ نباید امیدی به رونمایی از آن‌ها داشته باشیم. ولی با توجه به سابقه‌ی این کارگردان بدون شک با عناوین شاخصی طرف خواهیم بود.

نظر شما درباره‌ی فاینال فانتزی 15 چیست؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها