پلی استیشن: سایر بازی‌ها نیز نسخه‌ی Director’s Cut دریافت خواهند کرد

پلی استیشن: سایر بازی‌ها نیز نسخه‌ی Director’s Cut دریافت خواهند کرد

به گزارش ساویس‌گیم، چندی پیش شاهد معرفی Ghost of Tsushima: Director’s Cut بودیم. اتفاقی که پیش از این توسط ESRB لو رفته بود.

نسخه‌ی مذکور قرار است داستان جدید، نقشه‌ی جدید، لباس‌های جدید و یک سری ارتقاء‌های جدید را به بازی اضافه کند. نکته‌ی جالب در خصوص این بازی انحصاری بودن لیپ سینک (هماهنگی صدا با حرکات لب) زبان ژاپنی برای PS5 است. اتفاقی که بی نهایت مشمئزکننده است و به دور از سیاست‌های مشتری مدارانه می‌باشد. نکته‌ی جالب دیگر این است که شما حتی اگر نسخه‌ی Ghost of Tsushima: Director’s Cut را روی PS4 تهیه کنید برای ارتقاء به نسخه‌ی PS5 می‌بایست 10 دلار اضافه بپردازید! سونی بدون شک با این رفتارها مشتری مداری را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است! نیازی نیست رفتار رقبا را شرح دهیم چرا که خودتان به خوبی مطلع هستید.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut

حال هرمن هالست رئیس استودیوهای پلی استیشن خبر داده است که بازی‌های دیگر نیز نسخه‌ی Director’s Cut دریافت خواهند کرد. برخی دوستان می‌پرسند که ایراد این شیوه چیست؟ دوستان عزیز باید توجه کنند که این شیوه با عرضه‌ی DLC و روش‌های مشابه متفاوت است. این شیوه در نظر دارد که مخاطبان پول بازی کامل را دوباره پرداخت کنند در صورتی که در روش DLC شما با پرداخت هزینه‌ی کم‌تر محتوای بیش‌تر دریافت می‌کنید. نمونه‌ی آن DLCهای ویچر 3 و Assassin’s Creed می‌باشند.

این در حالی است که شما در شیوه‌ی پلی استیشن حتی اگر Ghost of Tsushima: Director’s Cut را برای PS4 تهیه کنید نیز می‌بایست برای ارتقاء پول اضافه پرداخت کنید! چه توجیهی برای این اقدام وجود دارد؟ حال مدیران با افتخار اعلام می‌کنند که این شیوه برای سایر بازی‌ها هم پیاده‌سازی خواهد شد. افول سامورائی از این لحظه شدت گرفت. افولی که با تعطیلی استودیو ژاپن و عرضه‌ی عناوین انحصاری برای PC آغاز شده بود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها