احتمالاً به زودی گیم‌پلی God of War Ragnarok عرضه می‌شود

God of War Ragnarok

حداقل طبق شایعات جدید، طرفداران به زودی می‌توانند برخی از تصاویر گیم پلی بازی God of War Ragnarok را مشاهده کنند. دنباله بسیار مورد انتظار برای راه اندازی مجدد بازی God Of War 2018 که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، اولین بار در سال 2020 برای پلی استیشن 5 معرفی شد، اما از آن زمان اوضاع روند سختی را به خود گرفت. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

اگرچه در ابتدا گفته می‌شد که عنوان God of War Ragnarok در اواخر امسال منتشر می‌شود. اما بازی در نهایت تا سال 2022 به تعویق افتاد، تصمیمی که خود کوری بارلوگ، کارگردان سونی مونیکا گرفته بود. از آن زمان استودیوی وی بازخوردهایی از طرفداران ناراحت دریافت کرده است. اما او و کارکنانش متعهد هستند که اطمینان حاصل کنند که God of War Ragnarok بالاترین سطح تجربه بازی است که بازیکنان انتظار دارند در نهایت برای PS4 و PS5 آماده باشد. حالا ممکن است طرفداران زودتر از آنچه فکر می‌کردند فرصتی برای دیدن God Of War بعدی پیدا کنند.

نیک بیکر، بنیانگذار XboxEra.com و میزبان پادکست این سایت، اخیراً نظریه‌ای را در مورد God of War Ragnarok به اشتراک گذاشته است. در توییتر، اظهار داشت که او فکر می‌کند سونی برخی از تصاویر گیم‌پلی را در آینده PlayStation State Of Play خود نشان می‌دهد پخش رویداد پخش جریانی مستقیم در مورد زمان وقوع این رویداد صحبت رسمی نشده است، اما به عنوان جایگزین Sony برای E3 2021 اخیر عمل خواهد کرد، که برای سومین سال متوالی در آن غایب بود.

درباره این بازی هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست، اما گفته می‌شود که این موضوع پیرامون نبرد تیتراژ پایانی افسانه‌های شمال اروپا است و کریتوس با خدای Thunder ، Thor Odinson، رودررو است. علاوه بر این، آترئوس پسر کریتوس ممکن است در بازی جدید کاملاً قابل بازی باشد، ساموئل متیوز هنرمند کانسپت‌آرت Santa Monica Studio  این ایده را در پادکست اخیر خود اعلام کرده است.

God of War Ragnarok

تاکنون، گمانه زنی‌های نیک بیکر این است در رویداد PlayStation State Of Play که، هنوز حتی یک تاریخ رسمی ندارد اما منطقی است که سونی یکی از جالب‌ترین بازی‌های خود یعنی God of War Ragnarok را به نمایش بگذارد در هنگام جایگزینی مجازی E3 خود، انحصا‌های پیش بینی شده را در اختیار داشته باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها