تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی بازی Kena Bridge of Spirits

Kena: Bridge Of Spirits

به گزارش ساویس‌گیم، تریلر جدید بازی Kena Bridge of Spirits توسط یکی از یوتیوبرهای فعال عرضه شد. این 8 دقیقه به صورت ویرایش نشده به اشتراک گذاشته شده است.

بازی Kena Bridge of Spirits قرار است در ماه‌های آینده برای PS5، PS4 و PC عرضه شود. تریلری که در ادامه مشاهده می‌کنیم مربوط به نسخه‌ی PC بازی می‌باشد.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

این بازی توسط استودیوی مستقل Ember Lab توسعه یافته است. بازی Kena Bridge of Spirits یک اکشن ماجراجویی خوش ساخت است که نخستین بار در نمایش PS5 رونمایی شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. تا بدین جای کار تریلرهای زیادی از بازی ارائه شده است که همگی نمایان‌گر فضای دلچسب بازی بوده‌اند.

تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی بازی Kena Bridge of Spirits

هدف بازی‌باز در این عنوان نجات دهکده‌ی شخصیت اصلی از نیروهای اهریمنی می‌باشد. سلاح اصلی نیز یک عصا می‌باشد که قدرت‌های ویژه‌ای دارد و قابلیت تبدیل شدن به کمان را نیز داراست.

سازندگان قول داده‌اند که Kena Bridge of Spirits از قدرت‌های DualSense نهایت استفاده را ببرد و این موضوع در تیزرهای تبلیغاتی نیز عیان شده است.

بازی مذکور قرار است در تاریخ 2 شهریورماه برای پلتفرم‌های نامبرده منتشر شود.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها