Kena: Bridge of Spirits با ویژگی‌های خاص دوال‌سنز خواهد آمد

Kena: Bridge of Spirits

به گزارش ساویس‌گیم، سال گذشته وقتی سونی پلی‌استیشن 5 را معرفی کرد. و بازی‌های مختلف زیادی را به نمایش گذاشت. یکی از مواردی که به نظر می‌رسید بسیار جلب توجه می‌کرد Kena: Bridge of Spirits، یک بازی اکشن مستقل و کاملاً زیبا بود. در یک مرحله قرار بود همراه کنسول جدید سونی ارائه شود. اما اینگونه نشد. اکنون، ما جزئیات بیشتری در مورد بازی داریم، از جمله نحوه استفاده بازی از ویژگی‌های دوال‌سنز پلی‌استیشن 5 در مبارزات درون بازی که ویژگی‌های خاصی به بازی افزوده است.

در حالی که از زمان رونمایی Kena چیزهای زیادی از بازی ندیده‌ایم. اما توسعه دهندگان ما را در جریان جزئیات بیشتری از بازی قرار داده‌اند. مایک گریر، بنیانگذار استودیو Ember Lab، در مصاحبه‌ای با مجله رسمی پلی‌استیشن در مورد چگونگی استفاده بازی از دوال‌سنز، به ویژه در مبارزات بازی صحبت کرد. وی گفت که آن‌ها امیدوارند که از قابلیت بازخورد لمسی برای ایجاد احساس جذابیت بیشتر در مبارزات استفاده کنند. اگرچه مثال‌های خاصی و نمونه‌های قابل توجهی هنوز ارائه نکردند. با این حال، او با استفاده از محرک‌های سازگار، صحبت از نحوه استفاده از آن‌ها در کنار کاربری ترکیبی برای استفاده از آن به دقت و قدرت بیشتر بسته به مقاومت شما می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: شما در تریگر سمت راست کمی مقاومت دارید که با کشیدن کامل محکم می‌شود. وقتی رشته را کاملاً کشیده‌اید، کمان قدرت و دقت بیشتری دارد و هنگام عقب کشیدن‌، آن کشش را در تریگر احساس خواهید کرد.

بازی Kena: Bridge of Spirits اعلام شد که به پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی خواهد آمد. اما همچنان تاریخ انتشار مشخصی ندارد. اما در تریلری‌ که اخیرا منتشر شد به نظر می‌رسد که برای انتشار در ماه مارس برنامه‌ریزی شده است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها